Ledig mekkeplass/Garasje i Bodøområdet?

Anbefalte innlegg

Hei og hopp..

 

Har ikke tilgang til mekkeplass via jobb lengre, da leieavtalen ikke blir fornyet, så nå trenger jeg en plass å mekke bil..

Er ikke kresen, ærlig og roter lite:p

Ser helst for meg at jeg slipper å kjøre til Saltstraumen, Beiarn, Kjerringøy o.l. for å mekke da:p

 

I utgangspunktet er det kun meg, men hvis det er noen andre som har lyst til å leie og vil dele leia med flere så har jeg to kollegaer som er i samme båt som meg:)

 

Så hvis det er noen som vet av et lokale som står ledig, eller har behov for en person dem kan dele leia med, så gi meg et vink.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle tipse folket om denne hvis noen har behov for mekkeplass:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var og så på den der, og etter hva vi forstod så ville han helst leie ut som lager istedet for mekkeplass.. uten å si det rett ut seff.

 

Jeg og et par kompiser har sett på lokale på tverlandet, pluss en 3-delt garasje i sentrum.. vi blir bare å gå for den ene, så blir å legge ut tips til den vi ikke tar her inne når vi har bestemt oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du noe bjørn. jeg må ut fra dær jeg er nå så må finne ny plass innen en måned:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du noe bjørn. jeg må ut fra dær jeg er nå så må finne ny plass innen en måned:(

 

Jeg prøvde et par steder, som f,eks det lokalet som var på Langstranda, men det er nå nedlagt.

Men, når har jeg egen garasje, selv om det er trangt så får det duge:o

 

Ring til Stadssalg å hør på den plassen jeg linket til lengre opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir kanskje litt mye for en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir kanskje litt mye for en.

 

Det er alltids noen som er ute etter plass da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. får høre litt rundt først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som trenger mekkeplass. kunne få leie ca 150m2 på tverlandet for 350,-m2 året

er vel plass til ca 6biler der. så ca 750,- måneden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg har garasje så hadde jeg blitt med :)

 

Er det samme lokale som du leide i fra før av ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. med dem andre sa opp og leide en mindre del. og da gadd dem ikke ta med meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.