Vestfold: Høsttreff rudskogen

Anbefalte innlegg

Våler treffet var jo en høydare med flott oppmøte i vestfold campen!

På rudskogen må vi vel satse på å toppe dette vel??

 

Pg.a de nye sidene får jeg ikke hentet ut oppdaterte lister på medlemmer så denne runden lar vi jungeltelegrafen tromme!

 

Treffet er da 1-2 september

Mange kommer nok fredag og begynner campinga.

Pr våler treffet hadde Dag og Martin med campingvogn og sto for endel av underholdningen i tillegg til et stort partytelt som ble flittig besøkt utover kveldene..

 

Er det noen som er interessert i å få laget noen lokallags hettegensere eller jakker før rudskogen?

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er hvertfall villig til å kjøpe en, om det skulle bli noe av :)

 

Kommer forøvrig ikke opp før på lørdags morgen++ da vi har sommerfest på avdelinga den fredagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på en genser jeg ja....

 

Reiser nok over på fredag tenker jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan bli med på en genser ja , kommer nok opp en av dagene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at hettegenser kanskje var tingen, skal sjekke pris og leveringstid imorgen. tipper vi kan få levert det i god tid før rudskogen.

 

Standard VACN + Vestfold på ryggen eller bare en liten logo på brystet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått pris på genserene, disse gjelder kun for vestfold lokallag, om noen andre skulle titte innom og ønsker en pris til sitt lokallag så er det bare å sende meg en pm.

 

Fargevalg: rød,orange,lysblå,mørkblå,oliven,brun,sort

Størrelse: Dame S-XL Herre S-XXL

 

Pris inkl logo foran og bak 449.-

Dette er en hettegenser av god kvalitet, for de som er kles kjennere: 330g 80%bommull + 20%polyester.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestiller likesågodt en med en gang jeg da. Herre XL sort, om du hvet noe om størelsene er store eller ikke så si ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgelig stiller kongene av campingplassen på Rudskogen!!

 

Syns svart er rett farge siden T skjortene våre er det også. Tar i hvertfal en i XL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er notert, prøver å få tak i buddah også.. har snart 10 gensere bestillt allerede..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke både-og, men vi kommer nok én av dagene! Takket være BastøFosens seneste seiling blir det nok søndag.. : rolleyes :

Hettegenser?? Er nok ikke så hip-hop! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kan få fleecegensere om dere heller vil ha det.. Har en svær katalog med diverse klær her.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jef vil ha en genser sort str medium herre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som pleier å bestille gensere og putte de over setetrekket?

 

hmmm...tenkte meg det...da holder det med den ene! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjorde jeg ikke, trenger størrelsen til kristoffer, thomas og kenneth..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endrer litt på ordren jeg da. Sort hette genser størelse large herre :) får bare håpe det passer fint blir det lell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sort medium hettegenser her. kommer nok ikke før lørdag. er ikke ferdig på jobb før 23,00 på fredag.

 

Ps. når og hvor betaler vi:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at.. TADA.. klubb kontoen er klar til da..

Mer info kommer..

 

Noen som kan gjette hvilken størrelse kenneth er?

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å strappe golfen på henger å komme søndag. hva koster inngang og kjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For sent å bestille en genser eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å strappe golfen på henger å komme søndag. hva koster inngang og kjøring?

 

Nesten ingenting!!! kommer vel på 250 eller no med bil + 400 eller no' for kjøring, dette er jo ett kupp siden det er 10000 medlemmer+ som hver seg bet. 400 kr. det blir kjapt regnet 4 mill... tror jaggu det er noen HØYE herrer her som snart er mangemillionær... koster jo like mye som å dra på gatebil snart jo!!! PENGESUuuUuuU: eek : G!!!!

eller er det noen som har en GOD forklaring... hrmf...

 

kanskje jeg skal starte egen klubb!!! kan jeg slutte å jobbe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig nå.. Er vel knappe 5000.- medlemmer, hvorav knappe etpar hundre kjører.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten ingenting!!! kommer vel på 250 eller no med bil + 400 eller no' for kjøring, dette er jo ett kupp siden det er 10000 medlemmer+ som hver seg bet. 400 kr. det blir kjapt regnet 4 mill... tror jaggu det er noen HØYE herrer her som snart er mangemillionær... koster jo like mye som å dra på gatebil snart jo!!! PENGESUuuUuuU: eek : G!!!!

eller er det noen som har en GOD forklaring... hrmf...

 

kanskje jeg skal starte egen klubb!!! kan jeg slutte å jobbe

Dersom du bare skal klage om at det er dyrt og alt dritt kan du finne deg et annet forum og være på.

 

Det er ikke akuratt grattis og arrangere ett treff. Ta en titt på årsbudsjettet for 2006 og se hva penger blir brukt til !

 

Og kommer det 10 000 medlemmer på ett vacn treff på rudskogen ? skulle ønske ! Men gjør det det ? NEI !

 

Start din egen bilklubb du ! ta 0 kroner i kotigent men 400,- for og komme på treff. Finansier alt da som bla;

produksjon av skiltplater / merker

Klubb video

klubbblad 4 ganger iåret

arrangsjere treff og finansiere det med tanke på forsikringer og personell tilstede under treff

tilbud til medlemmene for kjøp av klubbklær og andre klubbeffekter

ett fabelaktig forum som er til en hver tid ryddig og moderatorer som alltid er der

internett sider

++++

 

Start din egen bilklubb. Det anbefaler jeg deg ! Du kommer til og bli millionær x2 !!

 

jeg kommer til og være vacn medlem så lenge jeg eier vag produkt. Dersom en ny bilklubb skulle starte hadde jeg ikke hatt i tankene og bytte til det medlemskapet. Og der tror jeg det at jeg værtfall har 90% av nåværende medlemmer med meg. Du har muliggens 10% av de folka som er tilovers og det er de som kun ser penger inn og tenker ikke over hva de poster !!!!

 

 

 

: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg tror hr.Pande skrev det med et lite smil, ikke som en klage..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg tror hr.Pande skrev det med et lite smil, ikke som en klage..

 

Eh ja, det er jeg ganske sikker på : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.