Vestfold: Høsttreff rudskogen

Anbefalte innlegg

Dersom du bare skal klage om at det er dyrt og alt dritt kan du finne deg et annet forum og være på.

 

Det er ikke akuratt grattis og arrangere ett treff. Ta en titt på årsbudsjettet for 2006 og se hva penger blir brukt til !

 

Og kommer det 10 000 medlemmer på ett vacn treff på rudskogen ? skulle ønske ! Men gjør det det ? NEI !

 

Start din egen bilklubb du ! ta 0 kroner i kotigent men 400,- for og komme på treff. Finansier alt da som bla;

produksjon av skiltplater / merker

Klubb video

klubbblad 4 ganger iåret

arrangsjere treff og finansiere det med tanke på forsikringer og personell tilstede under treff

tilbud til medlemmene for kjøp av klubbklær og andre klubbeffekter

ett fabelaktig forum som er til en hver tid ryddig og moderatorer som alltid er der

internett sider

++++

 

Start din egen bilklubb. Det anbefaler jeg deg ! Du kommer til og bli millionær x2 !!

 

jeg kommer til og være vacn medlem så lenge jeg eier vag produkt. Dersom en ny bilklubb skulle starte hadde jeg ikke hatt i tankene og bytte til det medlemskapet. Og der tror jeg det at jeg værtfall har 90% av nåværende medlemmer med meg. Du har muliggens 10% av de folka som er tilovers og det er de som kun ser penger inn og tenker ikke over hva de poster !!!!

 

 

 

: bh :

 

Oi nå kommer bodyguarden til Hans Petter å tar meg!!! Hjeeeeeelp!! heh...

 

Noen som ikke har fått deg noe inatt eller!!! :nana:

Tror jeg skal passe meg for denne lokalagslederen på høstreffet så han ikke banker meg: bråk :

 

Heh... høres ut som jeg ikke har gjort annet enn prate shit her...men her i _Vestfold ll er vi blide å førnøyde: vinke :

 

Toppers med genserene Øye, gleder meg!!! Når kommer de?:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De første 11 genserene er bestillt, drar på mandag og hjelper til med logo og riktig navn på genserene, så de er klare i løpet av tidlig neste uke..

 

Når kommer du??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Humor come treng dei on, her you should motstand find!!!

 

liten rettelse... er ikke 10000 som kjører men er vel ca 10000 som betaler medlemskontigent! jeje gleder meg til TREFF!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De første 11 genserene er bestillt, drar på mandag og hjelper til med logo og riktig navn på genserene, så de er klare i løpet av tidlig neste uke..

 

Når kommer du??

 

Reiser desverre til Bergen idag, men kan ta meg en crusin' opp til Slagen på den nye ATV'en min på mandag kveld hvis det passer: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi nå kommer bodyguarden til Hans Petter å tar meg!!! Hjeeeeeelp!! heh...

 

Noen som ikke har fått deg noe inatt eller!!! :nana:

Tror jeg skal passe meg for denne lokalagslederen på høstreffet så han ikke banker meg: bråk :

 

Heh... høres ut som jeg ikke har gjort annet enn prate shit her...men her i _Vestfold ll er vi blide å førnøyde: vinke :

 

Toppers med genserene Øye, gleder meg!!! Når kommer de?:tilber:

Dersom dette du sa tidligere itråden skulle være en spøk beklager jeg selfølgelig inlegget mitt. Det som jeg mener i det inlegget er at det faktisk er folk som bare tenker på at det er for dyrt og alt sånt. Vært mange diskusjoner ang. dette tidligere. Folk ser rett og slett ikke på utgiftene ved foreksempel ett treff.

 

Banke deg? nei. jeg har aldri sett noe grunn til og banke noen som helst. løser seg ikke lettere av den grunn...

 

Er ikke ment for henge deg ut som en negativt medlem til alt.

 

Klar for treff? Ja, det er jeg også ! Klar for en ny utfordring mot vestfold lokallag som tapte sist gocart kjøring mot telemark !

 

Men, nå vil ikke jeg ødelegge mer av tråden deres. har nok ødelagt den nok allerede... Dere skal få planlegge høsttreffet på rudskogen ifred fra min side værtfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banke deg? nei. jeg har aldri sett noe grunn til og banke noen som helst. løser seg ikke lettere av den grunn...

 

 

Ja, la oss være kjedelige....... : bh :

 

 

 

 

 

 

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for treff? Ja, det er jeg også ! Klar for en ny utfordring mot vestfold lokallag som tapte sist gocart kjøring mot telemark !

 

Hvordan kan du si noe slikt når du og Alex hadde rundetider 5 sekunder tregere enn resten? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan du si noe slikt når du og Alex hadde rundetider 5 sekunder tregere enn resten? ;)

æiæiæi:p Nå må du ikke se på detaljer da frøken: flau : telemark hadde langt bedre strategisk kjøring og langt bedre sluttresultat totaltsett!

 

Men dersom det er noen som er uenige idet så ere bare og få tatt en revansj;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æiæiæi:p Nå må du ikke se på detaljer da frøken: flau : telemark hadde langt bedre strategisk kjøring og langt bedre sluttresultat totaltsett!

 

Men dersom det er noen som er uenige idet så ere bare og få tatt en revansj;)

 

He he;) Er klar for gokart igjen jeg hvertfall, var veldig morro. Strategisk pizzaeting du snakker om da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he;) Er klar for gokart igjen jeg hvertfall, var veldig morro. Strategisk pizzaeting du snakker om da :)

 

:P Nå snakker du veldig på alexander sine vegne syntes jeg: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg har fått tatt forstillings kontroll på 90' så er planen å hive på noen prøve skilter å komme til rudskogen søndag :) se om bilen vil kjøre så langt =P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg har fått tatt forstillings kontroll på 90' så er planen å hive på noen prøve skilter å komme til rudskogen søndag :) se om bilen vil kjøre så langt =P

 

Om du har planer om å kjøre på banen på Rudskogen er det ikke tilstrekkelig med prøveskilter, du må ha vanlige skilter eller vognlisens og kjøre i egne heat for biler med vognlisens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har hette genserene kommet..

Drar med liste over "eiere" og logo imorgen, tipper den første ladningen er klar tirsdag\onsdag.

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik blir logoen om det ikke dukker opp noen endringer.. 30x10 cm på ryggen, samme på bryst bare mindre og med navn på eier istedenfor region vestfold.. Selvfølgelig hvit tekst..

vacn logo rygg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er genserne ferdig nå ?

Eller blir det en dag eller to til....

 

Dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å få begynt med de idag..

Skulle dit idag, men ca i samme øyeblikk jeg skulle til å pakke ungen ned og flytte logo filene over på en memstick så tryna maskina mi, har brukt mesteparten av dagen på feilsøking og etterhvert hovedkort bytte m litt customisation for å få cpu vifta til å sitte..

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nå er liksom lokallagsskjortene heeelt ut? Fanden.. Dette er nesten som skattevesenet når de endrer reglene i eninga! : bråk :

Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan lage skjorter også.. sokker og boksere også for den saks skyld.. bare si hva dere vil ha og i hvilken kvalitet så fikser vi det.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Siktet vel mest til selve teksten og at vi har byttet 'navn', men undikk med fire ringer i stedet for én på rumpa må jeg si er lokkende.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har planer om å kjøre på banen på Rudskogen er det ikke tilstrekkelig med prøveskilter, du må ha vanlige skilter eller vognlisens og kjøre i egne heat for biler med vognlisens.

 

 

hadde ingen planer om å kjøre på bane. planen var bare å kjøre bilen ett stykke, prøve den litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pg.a veldig mye å gjøre vil ikke genserene være ferdig sydde før midten av neste uke. De kunne vært ferdig før, men pg.a min flotte ide om å ha personlige navn på genserene så må de kjøre en og en genser gjennom maskina som i utgangspunktet kan sy 6 om gangen.

 

Har derimot vært å levert lister over hvem som skal ha hva og hvilke navn som skal på hvilken farge etc.

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer opp til rudskogen . regner med å komme opp på lørdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser faktisk på å komme selv en tur om jeg er hjemme. Har ikke vært aktiv på aaaallllltfor lenge, men kommer om jeg er hjemme. Ser ann været litt da det bare blir en dagstur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar vel turen, kommer antageligvis på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.