#76 Skrevet August 30, 2007 Hvordan passer 4 ferga?? Da er vi på Rudskogen i 6 tia. Greit å komme før det blir for mørkt Når er dere evt. i Moss da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 30, 2007 Når er dere evt. i Moss da? Ferga tar 30 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 31, 2007 Ferga går 16:15 men er jo ikke sikkert at vi rekker eller kommer med den da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 31, 2007 Martin, send meg en æssæmæss om når dere evt. drar da vett, så får vi se om vi kanskje plukker hverandre opp på sambandet i løpet av motorveien eller noe. Skal vi si kanal 2? Nummeret mitt er: 45 033 195 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 31, 2007 Er det noen som vil kjøre med meg over? Regner med å ta båten 12-13 tia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 31, 2007 Kanskje jeg blir med, men regner egentlig med å reise tidligere. Det er ingen som har tenkt seg avgårde på morgenen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 31, 2007 Kanskje jeg blir med, men regner egentlig med å reise tidligere. Det er ingen som har tenkt seg avgårde på morgenen? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=885567#post885567 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 31, 2007 Jeg tar sannsynligvis ferja kvart på ti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 2, 2007 Haha! http://youtube.com/watch?v=fzcMEkOEIXY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 2, 2007 Haha!http://youtube.com/watch?v=fzcMEkOEIXY "Kongene av campingplassen goes to Brokeback Mountain"... Artig kveld Takk for varmen, gutta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 2, 2007 hahaha frykter det kommer mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 2, 2007 hahaha frykter det kommer mer Jeg har ikke så veldig mye mer igrunn, men jeg fikk et par flotte bilder av Jon og Sondre, heh.. Får vel takke igjen for god gjestfrihet i Vestfold campen! Jeg har forsåvidt en følelse av at det er MANGE som har bilder der jeg viser finger, en uheldig greie i fylla det der, og så er jeg heller ikke lett å ta bilder av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet September 2, 2007 hahaha frykter det kommer mer Så du regner egentlig med at mer vil komme...? Iden: Ingen fingre her nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet September 3, 2007 Hva er det på den videoen som gjorde at jeg ikke får åpna den på jobben a? Strippa Gry? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet September 3, 2007 Hva er det på den videoen som gjorde at jeg ikke får åpna den på jobben a? Strippa Gry? Jägern sparka ikke sååå hardt da...! Makan. Mulig det ligger "sperre" for bruk av Quick Time på jobbserver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet September 3, 2007 Haha!http://youtube.com/watch?v=fzcMEkOEIXY Trodde jeg var værre enn det i fylla... Takk for ei knakande fin helg, selv om jeg ødela en felg og brukte opp bremsene: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet September 3, 2007 Bil er til for å brukes, da må litt slitasje påberegnes.. Vil også takke for en knakende flott helg, gleder meg masse til våler treffet igjen! De som har fått genser og ikke betalt kan sette det inn på 6263.12.53496 De som ikke har fått genser\vil ha genser kan sende meg en pm så fikser vi det.. Ben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet September 3, 2007 Takk for et igjen flott samvær og kvelds-husly, vestfold-gutta! Da er det vel bare å glede seg til neste år da vel? Og ang denne videoen, det er faktisk mitt og Thomas sitt bidrag til dansefeber 2008, så vote for us;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 3, 2007 Håper dere hadde det fint der borte. Jeg kom meg ikke over grunnet reise på jobb som kom brått på. Ser frem til jeg får litt tid til dette igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet September 3, 2007 Er fint Vestfold blir satt på klubbkartet i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet September 4, 2007 Håper dere hadde det fint der borte. Jeg kom meg ikke over grunnet reise på jobb som kom brått på. Ser frem til jeg får litt tid til dette igjen Jepp, selv vi var innom en tur, så nå får du skamme deg! Meeen, du får jo en ny sjanse allerede til torsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet September 4, 2007 Var et knalltreff bortsett fra at jeg har blitt jævlig forkjøla i ettertid Gleder meg alt til Våler og har begynt å spare til mere trim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet September 4, 2007 Jeg føyer meg inn i rekken av andre gode komplemanger og kan ikke si annet enn at dette har vært en suksè. Alle vet hvor Vestfold holdt camp ! Jeg var selvfølgelig uheldig og fikk en feil med bilen på lørdag ettermiddag, noe som gjorde at jeg ikke fikk kjørt fullt så mye som jeg hadde lyst til. Kommer sterkere og raskere tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet September 4, 2007 Var et knalltreff bortsett fra at jeg har blitt jævlig forkjøla i ettertid Gleder meg alt til Våler og har begynt å spare til mere trim Akkurat det samme her, kjenner at det er noe merkelig med kroppen, heh.. Og, jeg har jo lovet Sondre å rivalisere til Våler, så jeg hadde en liten brainstorm med en kompis i går, hihi.. Om jeg har råd, så kan dette bli farlig, hihi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet September 4, 2007 Gleder meg alt til Våler og har begynt å spare til mere trim jeg hadde en liten brainstorm med en kompis i går, hihi.. Om jeg har råd, så kan dette bli farlig, hihi.. Jasså, dere også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...