#101 Skrevet September 4, 2007 Jasså, dere også? Tja, vi får se, jeg skal ikke ut på banen med mindre HK enn Sondre ihvertfall, da driter jeg i det Kompisen min fikk meg på ville ideer om hele 315hk.. Isåfall må jeg nok selge bobla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet September 4, 2007 Var et knalltreff bortsett fra at jeg har blitt jævlig forkjøla i ettertid Gleder meg alt til Våler og har begynt å spare til mere trim Ja det trenger du hvis du skal ha ett håp om å kjøre fra SilkeSvarten til neste år.. Takker for en fortreffelig hel,folkens!! Jeg kosa meg,iallfall (sov jo en del så...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet September 4, 2007 Ja en koselig helg. har fått filmene over på pc, men har litt trøbbel med å laste de opp til filewind: bh : men jeg legger ut linkene her når det er i box: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet September 4, 2007 Jeg er skikkelig uggete *kremt* slimete i halsen, tror dette er en lett kombinasjon av røyk og rå luft, men hva gjør man ikke for å sette standarden på en slik tur Takk for turen gutta, adrenalin i blodet hver gang svarten kastet seg inn i en sving og deilig sug i magen over langsletta med WHITEbuddah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 4, 2007 Var hyggelig den lille stunden jeg var med også. ingenting er bedre enn å få være med på sambandet hjemover, og det er jo mye koseligere å kjøre våre leketøy rundt fjorden, enn å dampe over med ferja en halvtime. Takk for atter et fløtt treff, gleder meg til våler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 20, 2007 Har endelig fått lastet opp hele filmen fra rudskogen (med olabukse også) Den er delt i tretten biter pga. max filstørrelse. http://www.mediafire.com/?sharekey=b945f4ec8ac166f4ab1eab3e9fa335ca372aea807db9705d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 20, 2007 Godkjent søm i olabuksa, ja. Forsvant du i føyka fra den bilen, eller hva skjedde egentlig? Edit : Ja, forklaringa (og mer bukse, samt skyer og gjerde) kom vel i neste klipp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...