Vestfold: Høsttreff rudskogen

Anbefalte innlegg

Jasså, dere også? : rolleyes

Tja, vi får se, jeg skal ikke ut på banen med mindre HK enn Sondre ihvertfall, da driter jeg i det :P

Kompisen min fikk meg på ville ideer om hele 315hk..

Isåfall må jeg nok selge bobla. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var et knalltreff bortsett fra at jeg har blitt jævlig forkjøla i ettertid : bh :

Gleder meg alt til Våler og har begynt å spare til mere trim :evil:

Ja det trenger du hvis du skal ha ett håp om å kjøre fra SilkeSvarten til neste år..:evil:

Takker for en fortreffelig hel,folkens!! Jeg kosa meg,iallfall (sov jo en del så...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja en koselig helg.

har fått filmene over på pc, men har litt trøbbel med å laste de opp til filewind: bh : men jeg legger ut linkene her når det er i box: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er skikkelig uggete *kremt* slimete i halsen, tror dette er en lett kombinasjon av røyk og rå luft, men hva gjør man ikke for å sette standarden på en slik tur : smil : Takk for turen gutta, adrenalin i blodet hver gang svarten kastet seg inn i en sving og deilig sug i magen over langsletta med WHITEbuddah!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hyggelig den lille stunden jeg var med også. ingenting er bedre enn å få være med på sambandet hjemover, og det er jo mye koseligere å kjøre våre leketøy rundt fjorden, enn å dampe over med ferja en halvtime.

Takk for atter et fløtt treff, gleder meg til våler!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godkjent søm i olabuksa, ja. : haha :

Forsvant du i føyka fra den bilen, eller hva skjedde egentlig? :)

Edit : Ja, forklaringa (og mer bukse, samt skyer og gjerde) kom vel i neste klipp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.