200 typ 44 forslag til styling

Anbefalte innlegg

noen som har noen forslag til hva som vill pynte opp min 200tq. det er en typ44 og vill gjerne se litt bilder viss mulig.

takker for evt svar;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen forslag til hva som vill pynte opp min 200tq. det er en typ44 og vill gjerne se litt bilder viss mulig.

takker for evt svar;P

 

Er ikke veldig mye å oppdrive til disse. Du har hvite blinkere forran og på siden. På 200 20v kan du bruke frontblinkere fra golf 1/2 (ikke 90 fangere). Så har du helrøde(V8) eller sorte som du får kjøpt hos CAC (http://www.Custom-Auto-Craft.com), uten om det har streetdesign.no et bodykit til type44, hvis det er det jeg TROR det er er det egentlig litt kult, men det må du nesten sjekke opp selv! Ellers er det vel ikke stort etter hva jeg har klart å grave fram på nettet... Grov senk og 18"/19" hjul så er mye gjort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger en film på youtube.com med bilder av mange fine 200, og det er vel mye det Mikkel Bruer skrev som er blitt gjort her.

 

Link til youtubefilmen

 

Det blir jo litt smak og behag, "rally"-look eller "clean"-look(mindre hvite felger m/skvettlapper og høy bil eller så lav at den nesten er ubrukelig). Begge to synes jeg kan bli fint(etter å ha sett på bilder).

 

En annen ting man kan gjøre er jo å lakke fangerne, dørhåndtak og speil i bilens farge.

200tq1 med lakkerte skjørt og bolero.jpg

200tq1 med lakkerte skjørt og bolero2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.