Anbefalte innlegg

eller i en civic:p . må ta med no godsaker til bålet nå også. mange som lurer på hva en driver med når hele agder lokallags camp lyser rødt: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte du trenger en til å skru på turbotrykksregulatoren Trond så vi ikke blir stående fast i motbakkene...

 

Får vel ta en tur ned i det aller helligste og se om det er noe godsaker igjen etter forrige gang, kan jo godt hende det ja........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Phh, det ordner seg nok skal du se :) Må ta med hele posen du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde jo vært gøy. SKAL på treffet, men er usikker på avreisetid(fre\lør). Hvor skal agder-folk sove hen? Blir det hotell eller camp.

Men kl. når skal det kjøres bortover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok camping på oss alle sammen, regner jeg med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Per er jo kolonesjef :P

 

Når er avreise sjef:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Kl 1100 fra Harebakken kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere dra alltid så tidlig.. jeg kommer på kvelden som vanlig jeg :) jeg kommer med en kamerat, men uten lillebror desverre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke reist før i 14tiden. så får si ifra hvist det er noen som skal innoder litt senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg avhenger av om ES tuning kommer på trerffet eller ikke, hvis de lar være må jeg til Trøndelagen en tur først igjen.. Huff, langt det :( Men kommer de nedover så blir jeg med klokka 11:00 med Per ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god tur innover gutter og kos dere masse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg pigger med fra harebakken likevel jeg, stiller opp 5 på 11 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en fin tur.. været var surt, og det gjorde det litt kjipere, men jeg gleder meg allerede til neste treff :) spesiellt fordi jeg har har en nybygd banebil å komme med :)

 

for dere som ikke var der tenkte jeg at jeg skulle vise dere et lite bevis på at det blåste :)

 

Her ser dere demonteringen av teltet da det begynte å blåse mye :)

 

P9010024Small.jpg

 

P9010025Small.jpg

 

anders fossheim kom over og hjalp oss med å seile litt :)

 

P9010028Small.jpg

 

Vi fikk satt opp teltet til kvelden, men teltet stod ikke akkurat der det skulle påfølgende dag :)

 

P9020043Small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var faktisk mester i partytelt-kiteing denne sommeren i klasse 3X6m : smil : Hyggelig å hilse på dere Agder!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis noen lurer, så gjorde teltet nærmest selvmord når det bestemte seg for å fly solo på søndagsmorningen. Skadene var så store at jeg avlivet det på stedet... :evil:

 

Takk for nok et fint treff, dere som var der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.