Telemark: Lokallagsgenser. Interesse for det ?

Anbefalte innlegg

For vestfold sin del så er det vacn region vestfold bak og vacn + eier foran.

 

Synes dette høres meget bra ut jeg=)Litt mer "fancy" den løsningen der=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vestfold lokallag har fått sine gensere snakker jeg med Ben ang. sette dato for bestilling for dem som ønsker og kjøpe genser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne så jo meget grei ut. helt enkel, men dog veldig bra.

synes alle burde gå for en slik.

tar gjerne:

1 stk MarineBlå

Str.: Medium

Navn under logo på bryst: T. Pettersson

 

Region Telemark får min stemme under logo på rygg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har ben Øye sin genser blitt produsert.

attachment.php?attachmentid=72943&stc=1&

attachment.php?attachmentid=72944&stc=1&

 

Jeg stemmer for og ha den lik. Men selfølgelig endre på navn og region Telemark.

om det er noen som har veldig sterke meninger mot dette si ifra.

 

Egen tråd vil bli startet når det skal settes opp bestillingsliste. Dato for bestilling vil bli satt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å blande meg bort i hvordan genserne deres skal se ut, men hva med å holde seg til samme font som resten av klubben har :o: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart vi kan endre fonten for de som skal ha på neste bestilling, jeg synets de ble bra sånn de var jeg. Noe annet du vil endre Mikael? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart vi kan endre fonten for de som skal ha på neste bestilling, jeg synets de ble bra sånn de var jeg. Noe annet du vil endre Mikael? :)

 

Nei, synes hele idéen er fantastisk : ja :: rock :

 

Bare at klubben profilerer seg med samme font overalt, så synes det ble litt rart. Veldig pent, bare uvant :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nesten si meg litt enig med Mikael her. ville jo hatt samme font'en som den orginale logo'en.

men kan jo ha navnet våres med den fonten som Ben bruker på deres.

regner med dette er mulig å gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får se genserene "live" på rudskogen, så får dere gjøre opp deres mening der.

Jeg for min del kommer til å bruke denne fonten videre på mine klær da jeg mener fonten i den "offisielle" logoen er litt platt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig enig med Thommy og Mikael her. Syntes ikke fonten passet i det hele tatt. Blir for meg som om NRK-logoen skulle vært skrevet i Times New Roman. Satt på spissen selvsagt. Håper det derfor kan være mulig å bruke en font som ligner mer den offesielle logoen. Noen som vet hva den fonten heter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi tak i fonten på den offesielle logoen til vacn og bruker den til genserene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.