Møre og Romsdal: Cruising og grillfest i Ålesund 15/9-07

Anbefalte innlegg

I forbindelse med Streetrace i Ørsta 15/9 tenkte vi det kunne vært kjekt å markert seg litt også før kjøringen starter så vi satser på felles avreise og prøve å kjøre samlet inn.

Jeg regner med at vi må kjøre 2 puljer siden noen skal delta og må være der før 1200 mens vi andre kan ligge litt atpå siden det ikke åpner for publikum før kl. 1300. (se linken over)

 

Etter Streetracet kjører vi samlet tilbake til Ålesund, fyrer opp grillen, jekker noen øl og koser oss værre.

 

Mer info om grillfesten kommer.

 

Når det gjelder når og fra hvor vi skal starte mot Ørsta.... kjør debatt:D

Mitt forslag er fra Moa siden stort sett alle vet hvor det ligger.

 

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moa hvor da? Lørdager er jo det som regel fulle parkeringsplasser..Og på Statoil står det bare en gjeng me rustne Sierraer å tar opp plass..

Shell? :P Skal vel ikke være så vanskelig å finne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell... joda, regner med at hvis det skulle dukke opp noen romsdalinger eller nordmøringer så har minst en navi i bilen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell er vel det mest "naturlige" stedet å møtes da det jo e på veien til Solevågen der ferga går ifra. Alle må forbi der uansett.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser den også jeg Pål. For oss i Ålesund er det definitivt det mest naturlige samlingspunktet men siden dette ligger under Regionsdelen av forumet tenkte jeg Moa som et mer kjent sted for de som ev. måtte ønske å være med fra resten av regionen.

Men som tidligere skrevet finnes det sikkert minst en gps blant dem som ev. ønsker å være med, så Shell i Vegsund skulle nok ikke by på de helt store problemene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff tenker med gru tilbake på naustfesten etter fjorårets Ørsta-tur... Eller rettere sagt, festen var jo helt super :venner: - men dagen etter....Fy faen jeg har aldri vært så dårlig noen gang : haha :: grønn :: fis :: syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff tenker med gru tilbake på naustfesten etter fjorårets Ørsta-tur... Eller rettere sagt, festen var jo helt super :venner: - men dagen etter....Fy faen jeg har aldri vært så dårlig noen gang : haha :: grønn :: fis :: syk :
Drikke mere og oftere da vet du : smil :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe oppdatert plan Terje? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal delta i det heile tatt?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å kjøre i Ørsta eller drikke etterpå ?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å kjøre i Ørsta eller drikke etterpå ?? ;)

 

Siden drikking er en selvfølge, så tenkte jeg mere på kjøringa :confused:

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke hjemreise dato blir endret over helga så er jeg klar om jeg klarer å få ned bensinforbruket på bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel kanskje ikke noe av street legal.............klippet ifra ÅGK sitt forum : "Imorga so blir det avgjort om vi skal avlyse heile greia, mest pga manglande intresse frå deltakara....

Vi må minimum ha 20 seriøse bila forhåndspåmeldt! "

 

: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka som e tenkt som fest-lokale da ? Kan ikke vi ha fest uansett om det blir street legal eller ikke da ?? ;) Slik det ser ut no e det jo for få påmeldte...........

 

KA DU SIR TERJE ?? HAR DU EN PLAN ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart vi kan ha fest selv om det ikke blir no i Ørsta:)

Og klart jeg har en plan, jeg har faktisk mange: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart vi kan ha fest selv om det ikke blir no i Ørsta:)

Og klart jeg har en plan, jeg har faktisk mange: smil :

Jammen det hørtes bra ut Terje.....må jo drikke å lyge litt uansett. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser visst ut som det blir arrangert allikevel !! Kommer visstnok ingen amcar-kanoner så her e det sjans for å vise amcar-gutta ka vi e god for !!!!!!!

 

Klippet ifra et forum : "Vi he bestemt oss for å prøve så godt vi kan å gjennomføre arrangementet.

 

Men det kan bli siste gong vi arrangerer Streetrace for alle bilmerker,

då det ser ut som det ikkje er intresse for dette blant deltakarane...

 

Så får vi håpe at folk tar seg sammen og stiller opp. "

 

Vurdera sterkt å stille med Passaten bare for å ha gjort det sjøl om e ikke har sjans å vinne hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det har vært meget dårlig med tilbakemelding/interesse for dette her har vi no kommet fram til å avlyse hele greia. Blir litt vanskelig å stikke fingeren i jorden å tippe hvor mange som vil ha grill mat å slikt så vi får heller ta det igjen til neste sommer :)

 

Så Dette er da AVLYST

 

Men for de som skal til Ørsta så kan vi alltids kjøre ilag dit! tidspunkt oppmøte på shell får de som har planlakt turen dit komme med.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh...........j*vla kjerringe!!!!!! Ingen som vil drikke øl å røle litt på lørdag altså ???? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh...........j*vla kjerringe!!!!!! I : haha :

 

Nåjah ,no trur ikkje ej du e den rette til å skrike ditta der akkurat :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåjah ,no trur ikkje ej du e den rette til å skrike ditta der akkurat :P
Skal no iallfall kjøre på lørdag e....skal DU ??? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal no iallfall kjøre på lørdag e....skal DU ??? : haha :

Gir du meg en god grunn til å stille opp på drag med Touranen med blankslitte fremdekk,så skal jeg komme...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir du meg en god grunn til å stille opp på drag med Touranen med blankslitte fremdekk,så skal jeg komme...: haha :
Slick gir jo godt grep det ;) Du skal nok se du får en litt anna hverdag du også når du en vakker dag får samboer å unge i hus ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ingen grunn til at man ikke kan ta seg ei helg å reise på treff eller noe bil relatert et par helger i året pga hus, samboer å unge.. Da har du bommet kraftig på dama Pål ;)

 

Heller ikke noe uvanlig å drikke la med en gjeng kvar lørdag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ingen grunn til at man ikke kan ta seg ei helg å reise på treff eller noe bil relatert et par helger i året pga hus, samboer å unge.. Da har du bommet kraftig på dama Pål ;)

 

Heller ikke noe uvanlig å drikke la med en gjeng kvar lørdag :P

Hva hvis den dama jobber nattevakt i helger ?? ;) Få de dame,unge å hus så kan vi snakkes om nokken år.......man får litt andre prioriteringer når man har andre å tenke på også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.