Vil bygge trafikksenter på Averøy

Anbefalte innlegg

Her begynner det å skje litt.. Får håpe det blir litt fortgang i arbeidet no.

Skulle gjerne hatt senteret i Kristiansund, men holmene her er vel allerede fulle av veier og hus. Averøya blir jo uansett mye "nermere" nå som vi får tunell i stede for ferge..

 

http://www.tk.no/nyheter/article2925936.ece

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her begynner det å skje litt.. Får håpe det blir litt fortgang i arbeidet no.

Skulle gjerne hatt senteret i Kristiansund, men holmene her er vel allerede fulle av veier og hus. Averøya blir jo uansett mye "nermere" nå som vi får tunell i stede for ferge..

 

http://www.tk.no/nyheter/article2925936.ece

 

Ja, det var vel enkelt å "ta" planen vår......

 

Det er nå i det miste positivt at det skjer noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer de å få til dette, så all ære til de! Jeg håper i allefall at man kan få til noe snart, uansett om det blir i KR, på Frei eller på Averøy :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var vel enkelt å "ta" planen vår......

 

Det er nå i det miste positivt at det skjer noe

 

Får se det positive i det. Noen har hvertfall dytta steinen i riktig retning da ;) Noen som har hørt no mere angående dette, bortsett fra det som står i avisa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se det positive i det. Noen har hvertfall dytta steinen i riktig retning da ;) Noen som har hørt no mere angående dette, bortsett fra det som står i avisa?

 

Nei, har ikke hørt noe jeg. Skal oppdatere om jeg får inn noe news

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.