#1 Skrevet August 18, 2007 Hoy, mtp. rabatta, korr e d best førr mæ å handle vinterdekk i Tromsø? Kanskje rimeliar å få sendt sørfra uansett? skal ha piggdekk i 185/65/15 tel Golf 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2007 http://www.dekkonline.com ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2007 Jeg har 50% på Vianor.. men det har kanskje alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2007 bård: hmmm 50% ? æ jobbe i skanska, å vi har nu avtale der på 40%, så då har neppe du 50% men mindre du ikje kjeinn di jævli godt, eller nån av dine slektninga jobba der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2007 Standarddimensjon på Golf 4 er 195/65-15 og det er sannsynligvis både enklere og billigere å skaffe.. (og når det gjelder Vianor: "alle" får jo 30% uansett, 40% om man spør, 50% om man spør ekstra pent.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2007 bård: hmmm 50% ?æ jobbe i skanska, å vi har nu avtale der på 40%, så då har neppe du 50% men mindre du ikje kjeinn di jævli godt, eller nån av dine slektninga jobba der... "alle" får jo mye rabatt der borte ! for fattern får mer rabatt om han kommer som seg selv enn om han tar det gjennom f.eks. bussring som han jobber for ! hvordan dem kalkulerer rabatt skal ikke jeg si, men høres ikke fornuftig ut i mine ører... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2007 må gudene vite... kjøp ikje dekkan mine der uansett, så før min del så må di bære dele ut rabatt t gud å kvær mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2007 e vel billiar me dekkonline selv med 50% på vianor?... men ka me d her ci service? va ikkje dem belli? ska inn på dekkonline å se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2007 e vel billiar me dekkonline selv med 50% på vianor?...men ka me d her ci service? va ikkje dem belli? ska inn på dekkonline å se.. ehm, ci service e jo d som heite megahjul nu.. menne, di e nu så vældi BELLI at d jør nåkka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2007 bård: hmmm 50% ?æ jobbe i skanska, å vi har nu avtale der på 40%, så då har neppe du 50% men mindre du ikje kjeinn di jævli godt, eller nån av dine slektninga jobba der... Mulig jeg tar feil.... er en avtale gjennom jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2007 Dekkonline: "Takk for din e-post. Vi meddeler Dem at dessverre, øyeblikkelig har vi ikke piggdekk i denne dimensjon." Men Megahjul i Tromsø har Hakka4 til 494 kr stykk da, d e belli!Bi vel en Tromsøtur-.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 1, 2007 Jørgen; Bare husk på at Megahjul tar en tusing for omlegging hvis jeg ikke husker feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 1, 2007 megahjul tar 100kr pr dekk, balansering å pålegging, men d va nu i fjor, muli di har øka prisn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 1, 2007 Mente Roar sa ifjor at de tok mye penger for omlegging... Rett under en tusenlapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 1, 2007 dekkonline er ihvertfall bra=) kjapp levering hit ned i sør ihvertfall=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 1, 2007 Fikk en lit vag forklaring fra en "omlegger" på hvorfor det var så dyrt.. Han sa at limet på loddene eller loddene i seg selv var laget i et stoff som var blitt ulovlig i Norge, og at erstatningen var så sykt dyr.. (????) Dekkmann Harstad skulle ha 990,- for å balansere mine 4 19".... Uansett. Sharif skal ha 3800,-+ 500,- frakt for de fire Hakka4 195/65/15 -Megahjul skal ha under 2000 Skal ringe dem når lønninga er på konto.. Håper de ikke setter opp prisene i høysesongen.. Omlegginga tar vi oss av her. Bynne bli på tide snart, skrapa is et par morgener allerede Kanskje vi kan kjøre vintertreffet i oktober? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 1, 2007 Høres vanvittig billig ut. 494 kr for Hakka4? Det er jo knallgode dekk. Hadde det på min forrige bil. Har 205/55-16 på vinterdekkene. Lurer på hva de tar for 4 nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 1, 2007 http://www.megahjul.no 754,- pr stykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 1, 2007 Mente Roar sa ifjor at de tok mye penger for omlegging... Rett under en tusenlapp kain godt heinn d... æ veit ikje har nu nye conti x-ice, så æ treng ikje å tenk på dekk rekti einnu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 1, 2007 huske at æ kjøpte 4 hakka 4 225/45/17 fra big wheels førr 5års tid sia, det kom på den nette sum av 10000 kr..... ting førandre sæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg trenger ett Nankang SW-5, klarte å ødelegge et dekk i vår. Noen tips om hvem som kan ha Nankang til en ok pris i området? 195/65-15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 7, 2007 Lure på at Statoil Finnsnes føre Nankang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 7, 2007 megahjul e iværtfall en stor spøk. Reklamere me en masse bra dekk og prisa, og selg kun Roadstone og anna jalla. Ringt dem to ganga nu, og sist fikk æ beskjed om at Roadstone va mye bedre dekk enn Nokian. -De har ikke planer om å ta inn de dekkene de reklamerer med på siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 22, 2007 Lure på at Statoil Finnsnes føre Nankang Statoil Finnsnes hadde ikke. Fikk nok en gang god service hos Midt-Troms Bildemontering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 22, 2007 Kjøpt meg 4stk Nokian Hakkapelita 5 dekk i dimensjon 205/55/16, på Vianor. Det kom på 5360,-kr ferdig balansert og lagt på felg. Har ikke prøvd de enda da den snøen bare forsvinn, men har ikke hørt anna enn godt om de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...