Troms: billigste vinterdekk?

Anbefalte innlegg

Hoy, mtp. rabatta, korr e d best førr mæ å handle vinterdekk i Tromsø?

Kanskje rimeliar å få sendt sørfra uansett?

 

skal ha piggdekk i 185/65/15 tel Golf 4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 50% på Vianor.. men det har kanskje alle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bård: hmmm 50% ?

æ jobbe i skanska, å vi har nu avtale der på 40%, så då har neppe du 50% men mindre du ikje kjeinn di jævli godt, eller nån av dine slektninga jobba der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standarddimensjon på Golf 4 er 195/65-15 og det er sannsynligvis både enklere og billigere å skaffe.. ;)

 

(og når det gjelder Vianor: "alle" får jo 30% uansett, 40% om man spør, 50% om man spør ekstra pent.. ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bård: hmmm 50% ?

æ jobbe i skanska, å vi har nu avtale der på 40%, så då har neppe du 50% men mindre du ikje kjeinn di jævli godt, eller nån av dine slektninga jobba der...

 

"alle" får jo mye rabatt der borte ! for fattern får mer rabatt om han kommer som seg selv enn om han tar det gjennom f.eks. bussring som han jobber for ! hvordan dem kalkulerer rabatt skal ikke jeg si, men høres ikke fornuftig ut i mine ører...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må gudene vite... kjøp ikje dekkan mine der uansett, så før min del så må di bære dele ut rabatt t gud å kvær mann :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e vel billiar me dekkonline selv med 50% på vianor?...

men ka me d her ci service? va ikkje dem belli?

 

ska inn på dekkonline å se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e vel billiar me dekkonline selv med 50% på vianor?...

men ka me d her ci service? va ikkje dem belli?

 

ska inn på dekkonline å se..

 

ehm, ci service e jo d som heite megahjul nu.. menne, di e nu så vældi BELLI at d jør nåkka..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bård: hmmm 50% ?

æ jobbe i skanska, å vi har nu avtale der på 40%, så då har neppe du 50% men mindre du ikje kjeinn di jævli godt, eller nån av dine slektninga jobba der...

Mulig jeg tar feil.... er en avtale gjennom jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkonline: "Takk for din e-post. Vi meddeler Dem at dessverre, øyeblikkelig har vi ikke piggdekk i denne dimensjon."

 

Men Megahjul i Tromsø har Hakka4 til 494 kr stykk da, d e belli!Bi vel en Tromsøtur-..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen; Bare husk på at Megahjul tar en tusing for omlegging hvis jeg ikke husker feil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

megahjul tar 100kr pr dekk, balansering å pålegging, men d va nu i fjor, muli di har øka prisn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente Roar sa ifjor at de tok mye penger for omlegging... Rett under en tusenlapp : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekkonline er ihvertfall bra=) kjapp levering hit ned i sør ihvertfall=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en lit vag forklaring fra en "omlegger" på hvorfor det var så dyrt..

Han sa at limet på loddene eller loddene i seg selv var laget i et stoff som var blitt ulovlig i Norge, og at erstatningen var så sykt dyr.. (????) Dekkmann Harstad skulle ha 990,- for å balansere mine 4 19"....

 

Uansett. Sharif skal ha 3800,-+ 500,- frakt for de fire Hakka4 195/65/15

-Megahjul skal ha under 2000 Skal ringe dem når lønninga er på konto.. Håper de ikke setter opp prisene i høysesongen.. Omlegginga tar vi oss av her.

 

Bynne bli på tide snart, skrapa is et par morgener allerede :)

Kanskje vi kan kjøre vintertreffet i oktober?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres vanvittig billig ut. 494 kr for Hakka4? Det er jo knallgode dekk. Hadde det på min forrige bil.

 

Har 205/55-16 på vinterdekkene. Lurer på hva de tar for 4 nye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente Roar sa ifjor at de tok mye penger for omlegging... Rett under en tusenlapp : klø :

 

kain godt heinn d... æ veit ikje :P har nu nye conti x-ice, så æ treng ikje å tenk på dekk rekti einnu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huske at æ kjøpte 4 hakka 4 225/45/17 fra big wheels førr 5års tid sia, det kom på den nette sum av 10000 kr..... ting førandre sæ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger ett Nankang SW-5, klarte å ødelegge et dekk i vår. Noen tips om hvem som kan ha Nankang til en ok pris i området? 195/65-15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på at Statoil Finnsnes føre Nankang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

megahjul e iværtfall en stor spøk.

Reklamere me en masse bra dekk og prisa, og selg kun Roadstone og anna jalla.

 

Ringt dem to ganga nu, og sist fikk æ beskjed om at Roadstone va mye bedre dekk enn Nokian. -De har ikke planer om å ta inn de dekkene de reklamerer med på siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på at Statoil Finnsnes føre Nankang

 

 

Statoil Finnsnes hadde ikke. Fikk nok en gang god service hos Midt-Troms Bildemontering!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt meg 4stk Nokian Hakkapelita 5 dekk i dimensjon 205/55/16, på Vianor. Det kom på 5360,-kr ferdig balansert og lagt på felg. Har ikke prøvd de enda da den snøen bare forsvinn, men har ikke hørt anna enn godt om de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.