Vil du stille ut bilen din på ACR 24-26.8?

Anbefalte innlegg

Lokallaget har igjen stand på ACR, og trenger som sist biler som kan pynte opp..

Vilkårene er som følger;

 

- Bilen må få stå noen timer der, så en slipper å flytte på alt mulig for at du skal på butikken, på banen etc..

- Bilen din bør se hel og pen ut, ikke 4forskjellige farger og et hav av bulker..

- Bilen din trenger ikke å være stylet, senket osv. En orginal bil kan også passe inn like bra som en som er brukt 100,000.- på..

 

Når kan du "låne" bort bilen din, hvor lenge, tilstand på bilen osvosv?

Sleng gjerne med en liten beskrivelse og et bilde..

 

Dere som er interessert kan sende meg en pm:)

 

Til informasjon så kommer verken jeg eller BT til ACR denne gangen, BT er i syden og drikker paraplydrinker og jeg må jobbe: bråk : : bh :: mad :

Så Tor er mannen som blir å organisere standen der nede..

 

Men, ivertfall, send meg en pm så skal jeg få laget en oversikt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne ut bilen på Lørdag, skulle gjerne vært der hele helgen med pga økonimen blir det en dagstur fra tidlig til seint.

 

Bilen 2000mod A4 1.8TQS

 

Det som er gjort med Bilen raskt er Chip, luftfilter, 18", 60-60senk nettop ferdig å bygge stor stereo med dvd spiller i front.

 

Bilde:

 

audien1.jpg

Audien.jpg

Bilen7.jpg

Bilen-2.jpg

ferdig3.jpg

ferdig4.jpg

Annleggetferdig1.jpg

Dekals-1.jpg

dvdspillern-1.jpg

 

 

Om dette er noe dere vil stille ut let me know ;)

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Børge:)

Gir en beskjed til Tor jeg:)

 

Pen bil forresten: rock :

 

 

Er det forøvrig noen andre som kunne tenkt seg å stille ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump...

 

 

----------

 

Siden jeg først poster kan jeg nevne at det ifra dette treffet blir satt krav til hvordan standene skal se ut. Vi har fått en mail med forskjellige forslag, Rana Gatebils stand blir nevnt som inspirasjon blant annet.

For vår del er det viktigste at vi får biler å stille ut, for uten det blir standen vår tom, vi har et bra område å fylle, og med 2 biler f,eks så blir det seende stusselig ut.

 

Hvis vi ikke klarer å bruke det området vi har fått til disposisjon på en fornuftig måte så blir vi neste gang henvist til et annet og mindre sted å ha stand til neste gang osv..

 

Så noen som har lyst på evig ære og anerkjennelse i helgens event på ACR?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man være fra Bodø lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man være fra Bodø lokallag?

 

Nope, sålenge du har en VW eller en Audi så får det gjøre det samme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. får se om jeg kommer oppover, og om det blir vi kjører boran. Kan vel alltids stå der litt om det blir problemer med å skaffe biler;) Og om den er grei nok til det da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer å ta turen, men jeg har akkurat fått Ditec på min og kan ikke vaskes på en stund. En skitten bil gjør seg ikke på stand : haha :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke bare å spyle forsiktig over den da. Så blir den da ren om den er ditecbehandlet. Er da meldt regne også, så blir vel ikke bare rene biler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok av regn uansett, så en forsiktig avspyling med vannslangen vil nok ikke skade Ditec`en din Ragnar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det går nok an. Jeg kan si fra om jeg drar nedover, men jeg har sterke krefter som mener at 30-årsdagen min i helga skal feires : bh :. Jeg syntes jo ACR er en glimrende anledning til å la dette forbigå i all stillhet : rolleyes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plass for en helt orginal S2 Coupè da? :) Blir vel litt banekjøring, men kan fint la den stå på standen imellom slagene dersom det er plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nedover en tur på lørdag, men tar turen til Bodø igjen på kvelden.

Kan sikkert la bilen stå hos dere en stund mens jeg selv passer på at ingen stikker av med bilene til BGB..

 

Skulle egentlig være med på hele treffet, men pga værmeldingen tar jeg heller første frihelga mi på 2 mnd hjemme i godstolen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier folkens:)

 

Da gjør vi som følger;

 

De som vil stille ut bilen sin på ACR ringer Tor Næss når dem ankommer området på 97097070. så avtaler dere bare med ham når det passer osv, ok?:)

 

Ps: Tor biter ikke, så ikke vær redd for å ringe, hvis dere er sjenerte så er det bare å sende en sms:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra oppmøte til alle som skulle stille ut bilene på mo eller ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg klarte å rote bort nøklene til bilen på fredag da. Så bilen måtte stå på samme sted til jeg fikk tak i nye nøkler på søndag. Og da jeg endelig fikk sendt reservenøkler fra trondheim og oppover, så fant jeg igjen de orginale nøklene også:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg klarte å rote bort nøklene til bilen på fredag da. Så bilen måtte stå på samme sted til jeg fikk tak i nye nøkler på søndag. Og da jeg endelig fikk sendt reservenøkler fra trondheim og oppover, så fant jeg igjen de orginale nøklene også:o

 

: haha : Så den sto så pent parkert der ja! ;)

Strøken bil du har forresten! :)

Driiit kult med Xenon i sprederan, den så sint ut i speilet da du lå bak meg ned fra banen idag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Så den sto så pent parkert der ja! ;)

Strøken bil du har forresten! :)

Driiit kult med Xenon i sprederan, den så sint ut i speilet da du lå bak meg ned fra banen idag:)

 

Takk:)

Hehe, ja den fikk stå parkert på samme sted hele helgen den. Tenkte å teste den noen runder på banen, men ble litt verre uten nøkler det ja:p

Likte bilen din også. Fikk meget lyst på nybil jeg når jeg sto å så på den. Felgene satt jo som støpt til den da:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.