#1 Skrevet August 21, 2007 Denne her er veldig gjennomført-er vel egentlig en b6,men er ombyggd med RS4 fanger og bredda skjermer:tilber: Beklager dårlig mobilbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2007 Ja så slett ikke værst ut!! Var det bling felger eller? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2007 20" bling med kant-så ikke så nøye.Kjenner eier litt,men har ikke snakka med han på lenge.Er vel europamester i bilstereo+++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2007 Denne som var sølvfarga før, med noe dekaler og en større stereo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2007 Denne som var sølvfarga før, med noe dekaler og en større stereo? Stemmer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2007 Sånn så den ut før: Og nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2007 Gjennomført! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2007 Dæven. Første versjon var langt frå min smak, men den siste der var nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2007 ÅÅÅÅÅÅ Råe felger!! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2007 Nyyyydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2007 Sånn så den ut før: Extreme makeover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2007 dt verkstedet han jobber på bilen min sto første gangen! så da prosjekte i maasse biter der den sto, så kult å se den ferdig, ble knall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2007 Er det mulig?? Sinnsykt rå bil!! Noen som vet hvilke felger det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 21, 2007 Dæven. Første versjon var langt frå min smak, men den siste der var nydelig! Sier meg helt enig dær!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 21, 2007 Sier meg helt enig dær!!!!! Fy faen sier æ bare NAIS!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 22, 2007 Den var fantastisk grom:tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 22, 2007 Det var en solid gjennomført B7 facelift! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 22, 2007 Noen som vet hvem som eier denne? Dette var noe av det råeste jeg har sett på lenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 22, 2007 rutinert!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 22, 2007 Eieren er Jan Roger Grøtbæklien.kommer fra Elverum. Utrolig flink med hendene sine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 22, 2007 Wow! Noe av det bedre jeg har sett på A4 både her og i Tyskland! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 22, 2007 Den var virkelig lekker ja, rett nydelig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 23, 2007 Utrolig rå den bilen der. Holdt på å nesten vrenge av veien da jeg så den stod hos nesten nabo`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 23, 2007 Den var pen! Er ikke ofte jeg gir skryt til en bil, men denne fortjener masse skryt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 23, 2007 men må da ha kostet rimelig mye å bygge om dette? for å ikke snakke om jobben han har lagt i dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...