Anbefalte innlegg

hmm.. denne var utrolig kul.. men hadde det ikke egentlig vært enklere å kjøpt en B7.. det der må jo ha koster noe veldig å bygge om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en prosjekt tråd om denne på bilforumet..

 

Edit: Lite oppdatert tråd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy feit og gjennomført bygg....:tilber: :tilber: Tør nesten ikke tenke på hvor mange timer det har tatt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

total ombygging jo.. se på linjene på dører, tanklokk, lykteinnfestning på bakskjerm..

Resultatet ble bra! Men tanken på alle sveiseskjøter og sparkel som er der ville jeg ikke klart.. hadde heller gått for en B7 som utgangspunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utruligt sprekt gjort å bygga ann om så sinnsykt. Det e jo akkurat så det sko våre enn aen bil. Men såg utruligt gjønåført ud. Galfine farge !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen er så sinnsykt gjennomført, har vært innom eieren et par-tre ganger under byggingen, og man blir bare stående å måpe.. stort sett ALT av karosseribiter er byttet, og ettersom jeg skjønte, så er det snakk om over 100.000 kroner bare i karosseri-deler.. Men er ikke første fete audi-bygget som har rullet ut fra arbeidsplassen der han holder til, han er nemlig kollega med en annen kjenning i klubben, nemlig eieren av denne:

 

attachment.php?attachmentid=65715&stc=1&

 

attachment.php?attachmentid=65716&stc=1&

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn så den ut før:

Jan-RogerBilstereo002.jpg

Jan-RogerBilstereo005.jpg

Og nå:

100_0198.jpg

100_0203.jpg

 

 

FET bil! Hvilke felger er dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritrå bil ja!!

Felgene ser ut til å være Superstar Rowel

 

mvh

Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

total ombygging jo.. se på linjene på dører, tanklokk, lykteinnfestning på bakskjerm..

Resultatet ble bra! Men tanken på alle sveiseskjøter og sparkel som er der ville jeg ikke klart.. hadde heller gått for en B7 som utgangspunkt.

 

Er vel heller tvilsomt at det ville gjort det veldig mye enklere/blitt noen særlig færre sveiseskjøter... Billigere ville det nok blitt.. Skjermer foran og bak + bakdører måtte jo vært byttet i alle tilfeller, fronten er vel mer eller mindre bolt on med riktige deler. mens bagasjeroms åpningen vel er den største forskjellen mellom B6/7 som da gjenstår? Vet ikke om det ble tilpasset eller byttet deler for at bakluka skulle passe men resultatet er jo uansett mildt sagt strøkent! Bare å legge seg flat for jobben som ligger bak... Er jo en "helt grei" stereo installasjon der og... :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt å finne denne tråden! For de som har spurt: felgene er Superstar pure spirit, rowel. 10x20 et 19. Fargen er house of kolor, brandywine kandy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 år senere : eek ::klapp:

 

Hahaha, ja, måtte le litt når jeg såg hvor lenge siden det var denne tråden ble postet, men hey; better late than never :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, ja, måtte le litt når jeg såg hvor lenge siden det var denne tråden ble postet, men hey; better late than never :D

 

Hehe enig med deg :) Var ikke ment negativt. Litt av halve morroa med forum er jo og børste støv av gamle tråder/biler med nye eiere osv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess! Hatt bilen i snart 2 år nå. Tatt godt vare på bilen. Snakket mye med Jan Roger selv. Veldig hjelpsom og hyggelig mann! Fikk meg forresten akkurat ny innerring til felgene da den ene har fått en bulk gjennom tiden, så nå skal den og ventilene byttes. :)

 

[ATTACH=CONFIG]216781[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]216781[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.