#26 Skrevet August 23, 2007 Takk for i kveld. Her kommer noen smakebiter fra meg. Tok 203 bilder, men mange av de er bare å kaste:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 23, 2007 Noen til. Resten kommer i morgen eller i løpet av helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 23, 2007 En STOR takk til Bjørn Erik som ordnet denne muligheten for oss. Kanskje han får ordnet dette flere ganger for de av dere som ikke fikk vært med idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 23, 2007 Kule bilder Nicolai Ser i forhold til mine egne at bra objektiv og korrekt etterbehandling har utrolig mye å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 23, 2007 Prøve meg med noen jeg også da. Første gang jeg bruker speilrefleks cam som atpåtil er lånt av Arve så jeg hadde hvertfall mange kast bilder. Tok kun bilder på auto så mange av bildene er veldig mørke. Skulle nok vist litt mere om camen så jeg kunne justert litt lukketid når skumringen kom. Men her er hvertfall noen som jeg synes ble helt ok. Resten får folk vente med til Arve har lekt seg i shoppen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 23, 2007 Litt bilder fra meg.. Alle bildene er rå og ubehandlet (bortsett fra at jeg har forsøkt å sladde skilt) og ønsker noen å få bildet i full størrelse for evt etterbehandling er det bare å si fra Først litt oversiktsbilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 23, 2007 Og så det vi var kommet for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 23, 2007 Sikkert mange motiv som er relativt like når alle får lagt ut bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 23, 2007 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 23, 2007 De siste bilder fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 24, 2007 Takk for i går Håper det ble mange fine bilder, gleder meg til å se resulatetene. Hittil ser det jo lovende ut. Jada, vi kan sikkert prøve å få til dette en annen gang også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 24, 2007 hehe..kun svarte og sølvfargede biler jo andre var ikke tillat nei..hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 24, 2007 hehe..kun svarte og sølvfargede biler jo andre var ikke tillat nei..hehehehe Optikkeren neste:rolleye: Er i hvertfall 1 blå passat innimellom på et av bildene som er lagt ut:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 24, 2007 hehe..kun svarte og sølvfargede biler jo andre var ikke tillat nei..hehehehe Finnes det noe annet da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 24, 2007 Syv bilder til fra denne kanten:) Rett før vi stakk opp for å ta de "ordentlige" bildene: Smått mot stort: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 24, 2007 Mye bra her ja. Gleder meg til alle bilder er ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 25, 2007 masse kule bilder her ja.vraket mitt hadde ikke passer ikke inn inn i det selskapet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 26, 2007 jeg får vel kamera mitt tilbake i morgen så da kommer det noen flere bilder fra meg. jeg ødela kneet mitt så jeg måtte takke for meg litt tidlig. beklager folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 26, 2007 Hvordan går det med kneet? blitt bra igjen? Tar med cam i morgen jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 29, 2007 Har endelig fått rotet meg til å plukke ut det jeg synes var de beste bildene av de 200 jeg tok:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 29, 2007 Flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 29, 2007 Er ikke tomt for bilder enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 29, 2007 Enda en runde;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 29, 2007 Lenge til det er tomt for bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 29, 2007 Fremdeles ikke tomt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...