Oslo: Photoshoot Lørenskog

Anbefalte innlegg

2 runder igjen så er det tomt

IMG_4394.jpg

IMG_4381.jpg

IMG_4382.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og endelig de siste 2 bildene fra meg.: vinke :

IMG_4413.jpg

IMG_4424.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefine bilder!:)

 

Takk for det:) Har juster litt farger i photoshop, men ikke noe mere en det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det:) Har juster litt farger i photoshop, men ikke noe mere en det

 

Akkurat passe med kontraster å, ikke for mye men heller ikke for lite.

Har du forresten muligheten til å sende meg bilde av bilen min i større oppløsning?

Er perfekt som skrivebordsbakgrunn!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat passe med kontraster å, ikke for mye men heller ikke for lite.

Har du forresten muligheten til å sende meg bilde av bilen min i større oppløsning?

Er perfekt som skrivebordsbakgrunn!: smil :

 

Send meg mail adressen din på pm så skal jeg få sendt deg bildene jag har av bilen din:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg mail adressen din på pm så skal jeg få sendt deg bildene jag har av bilen din:)

 

PM sendt!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice bilder =) Håper jeg kan være med neste gang =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve: Når kommer bildene jeg tok? Lenge siden du fikk tilbake cam'en din nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å ta en tur med golfen min "Radiant pearl" eller er det kun for folk med gromme felger til bilen? :P mangler dekk på felgene men bilen generelt er ganske pen og hadde vært kult med noen fansy bilder av den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å ta en tur med golfen min "Radiant pearl" eller er det kun for folk med gromme felger til bilen? :P mangler dekk på felgene men bilen generelt er ganske pen og hadde vært kult med noen fansy bilder av den:)

 

Her kommer man med den bilen man har..... ingen kriterier her....... så du er velkommen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å ta en tur med golfen min "Radiant pearl" eller er det kun for folk med gromme felger til bilen? :P mangler dekk på felgene men bilen generelt er ganske pen og hadde vært kult med noen fansy bilder av den:)

 

Som Jan-Tore sa: Her er ALLE velkommen uansett om man har fancy styling eller fancye felger eller ingen av delene.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe.. Da kommer nok jeg en tur :D Mulig å spyle rein bilen litt før bilder blir tatt denne gangen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe.. Da kommer nok jeg en tur :D Mulig å spyle rein bilen litt før bilder blir tatt denne gangen også?

 

Vil anbefale og vaske på forhånd da det er usikkert hvordan det blir med vaskemuligheter denne dagen. Er en liten sjangs for at det vil bli mulig med en enkel spyling, men det er usikkert. Er gode selvvask muligheter 2 minutter fra stedet (V/YX på Triaden kjøpesenter)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å ta en tur med golfen min "Radiant pearl" eller er det kun for folk med gromme felger til bilen? :P mangler dekk på felgene men bilen generelt er ganske pen og hadde vært kult med noen fansy bilder av den:)

 

Er ikke det jævlig glatt å kjøre på? Spørs hvertfall hvor mye du klarer å bevege deg rundt inne på feiring feltet hvis du ikke har dekk på felgene: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det jævlig glatt å kjøre på? Spørs hvertfall hvor mye du klarer å bevege deg rundt inne på feiring feltet hvis du ikke har dekk på felgene: haha :

 

heheh..ops :P må skjerpe meg med skrivingen min! mente at jeg har ikke dekk på de fansy felgene mine så kommer med helt vanlige felger på golfen...hehe! Do you understand the words that are coming out of my mouth?:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikkert grisedumt spørsmål, men later som jeg er blond å spør for det... :P

Tar vi bildene selv eller er det fotograf der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikkert grisedumt spørsmål, men later som jeg er blond å spør for det... :P

Tar vi bildene selv eller er det fotograf der?

 

Her tar vi bilder selv. Er ganske mange av oss etter hvert nå som har greie digitale speireflex kameraer. Så pleier alltid og bli noen "grei" bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får smiske litt med A3 buddy'n min med speilrefleks... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan du skulle venta til jeg fikk ferie penger daaaah, *Frontfanger* *glise* :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer muligens til å gå litt rundt på de forskellige postene og ta noen bilder også visst jeg får mulighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.