Lokallagsmøte Haugesund 6/9

Anbefalte innlegg

kommer sikkert eg

 

solvang e kanonbra jo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har muligheten til å komme denne gangen, men skal prøve.

Lokalene på Solvang høres topp ut!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men som nevnt her så får dere diskutere litt rundt treff neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enige me raymond om at me kan jo prøva å møtast på solvang dinna gången, så kan me heller bestemma oss for ein faste plass då eller på forumet, men syns alle bør møtast på solvang ein gång før me bestemme nåke...men for meg så høyres solvang ut som ein plass for ein bilklubb siden me der har tilgang på grav, stor parkeringsplass o.s.v men det e og greit å ha tysvertunet i bakhånd i tilfelle me vil sjå film eller nåke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i morgen hvertfall....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i morgen hvertfall....

 

flott, då kan du ta ein kjappe kikk på bilen min :);)

 

snakkast folkens ;)

 

19.30 på Solvang (tidl. Haugaland Buss, nå Stangeland Kran og Eidsvåg Transport)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va kjekkt i kveld folkens, siden det har vert så mye styr om kor me ska ha møtene fremover, så stemme hverfall eg for solvang! tysvertunet e fint d, men her har me tilgang på grav o.l. hvis det sko verr noe me vil se på. å ellers så blei det jo lika møkje "spenning av dekk" her så i tysver:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja va supert på solvang.. me går for det framover så lenge me har mulighet. Utrolig trivelig kveld med mye kjekt bil prat og ikke minst KONGE å få testa A5`en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hepp hepp.. Solvang var jo fett det og testa av nye A5 va jo konge... fikk nesten lyst te å bytta bil hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.