Extreme Makeover, Audi 80 Stv

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt denne lakkrensen? og hva behandler du med etterpå?

 

Denne lakkrensen? den som står på taket?

 

Lakkrensen jeg brukte på bilen heter Meguiars M86 Solo System, et One liquide produkt fra meguiars beregnet får bruk med roterende maskin...

Den flaska som står på taket der, er bare et middel man bruker får å tørke over bilen for litt ekstra glans og dybde, samt fjerning av resterende rester etter polering.

 

Produktene får du kjøpt enten av meg, Bilextra eller Norsk Prol

 

Per Jensen: "kvervillene" eller Swirlsene som det kalles ble borte når jeg lakkrensa bilen. Eller det vil si, mye av det ble borte, da lakken her var meget slitt, og skulle den blir helt bra igjen hadde jeg tengt å våtslipe en del.

 

Men disse swirslene kan man fjerne med en lakkrens, enten får hånd eller maskin hvis man har litt tekken på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thank you :)

Har akkurat vært og handla inn 3-step behandling og masse annet digg fra meguiars, så da er det val bare å prøve å gå over bilen når jeg er ferdig på jobb mandags morran :)

Har hørt rykter om at det kan være lett å ødelegge lakken om man ikke er forsiktig med maskin, så det blir nok håndkraft med det første :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wow!!! Dette ble bra!!! Her ble jeg imponert altså... Trodde ikke det gikk ann å få så blank bil ut av et så dårlig utgangspunkt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wow!!! Dette ble bra!!! Her ble jeg imponert altså... Trodde ikke det gikk ann å få så blank bil ut av et så dårlig utgangspunkt...

 

Hmmm, her ble det et noget seint svar...hehe...men men

joda, fult mulig å få ting tilbake, så lenge det er nok å jobbe på. er det en dårlig lakk som f.eks er ganske tynnslitt, eller ligndende, er det ikke sikkert det mulig å få det helt tilbake...

Beste er såklart at man har nok lakk til å kunne våtslipe og polere opp igjen, da blir det aller best. Men det tar jo da litt tid, og denne bilen gikk det jo ei helg på så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.