#1 Skrevet August 28, 2007 Bare å komme i Olsvika/Bingsa for en fartsfylt helg..........helga 20-23 september blir det autoslalåm,bakkeløp,bilcross og rallycross. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2007 Sounds familiar ?? Nå er det på tide å trå til folkens.. Fikk høre idag at Dag Halkjelsvik (leder i NAF Motorsport Ålesund) er heller lite fornøyd med innsatsen vår som takk for at lokallaget fikk LÅNE Motorstadion under Nordvest-treffet.. Avtalen var at vi skulle stille med folk som kunne hjelpe til med ting under NMÅ's arrangementer. Så langt har vi vel stilt opp med totalt 3 mann, i tillegg til at iallefall jeg prøver å hjelpe til før/etter hver av autoslalom-rundene i NMÅ's regi. Så nå skriver jeg dette i god tid, det er tre uker til Superweekend 2007. NMÅ trenger funksjonærer til små og store oppgaver denne helga, spesielt i forbindelse med bakkeløpet LØRDAG 22.SEPT. Små og store oppgaver: Dette kan være alt fra å kjøre på Binders og kjøpe ei blekkpatron, til utplassering av sperrebånd, eller som flaggvakt. Altså ikke store greiene, du blir neppe utslitt.. Løpet får nok alle se uansett, jeg har iallefall alltid fått det selv om jeg har vært med nå i noen år. Det trengs hjelp både fredags kveld (MYE som skal ordnes) og lørdag før, under og etter løpet. Så dersom folk kan droppe stup-fylla akkurat denne ene fredagen, og faktisk orker å komme seg ut av senga LITT før kl tre på ettermiddagen, så hadde det vært kjempefint. Hmm...var det noe mer jeg skulle skrive her nå da..? Åja, stiller du opp, så skriver du navn og telefon-nummer her, eller tar kontakt med meg på tlf. 98 07 38 54 ! På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2007 E stille såklart.........som ifjor,iforfjor,året før der osv osv Skal i bryllup på lørdags kvelden så e blir nok ikke med til the bitter end med å rydde opp osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2007 Har ikke Sebastian denne helga, så da stilla i opp, bare og gi en lyd det Peder på kor du vil ha meg hen Forresten.. har nokka til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2007 Jeg stiller Lørdagen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2007 La vi stille opp så mange som mulig så vi får lånt bana GRATIS en anna gang også. Ekje snakk om å være der nede heile helga men et par tre-fire tima har vel dei fleste tid til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2007 Fredagen regner jeg med fyll, om ikke kan jeg stille eller så ska det vel gå bra på lørdagen Ka dag det er autoslalom? må nesten stille på den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2007 Ka det e med folk som MÅ drikke kvar helg da ??? Og helst både fredag og laurdag ?? Jævla alkoholikera e det dokke e... Menmen.. Autoslalom e torsdag 20.september 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2007 Ka det e med folk som MÅ drikke kvar helg da ??? Og helst både fredag og laurdag ?? Jævla alkoholikera e det dokke e... Menmen.. Autoslalom e torsdag 20.september Hehe eineste måten dei tror dei får se f*tte på da vet du Men så blir dei bare så full at dei sovna fra heile greia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2007 Hehe eineste måten dei tror dei får se f*tte på da vet du Men så blir dei bare så full at dei sovna fra heile greia Ja no skal e ikkje skryte på me noke, men det e nå mykje artigare å ver edru når en ska prøve å sjekke kvinnfolk iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2007 Ka det e med folk som MÅ drikke kvar helg da ??? Og helst både fredag og laurdag ?? Jævla alkoholikera e det dokke e... Menmen.. Autoslalom e torsdag 20.september Prøv å vær på sjøen halve året så får du et nytt syn på alkoholens helge dag Men ken som påstår vi drikke for å sjekke dame da? må vel vær det dårligste trikset man kan gjør om man ska sjekke dame Men torsdag? æsj må vel vær edru den dagen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 30, 2007 Update: Det e forresten dugnad på Motorstadion no på laurdag (1.sept) så hvis noken he lyst å stille opp så Meir info her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2007 Noen som skal kjøre imorra? Ny slange er på plass, så får sjå om det blir overtid eller ka Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 19, 2007 Hva skal kjøres i morra da? Edit: Regner med det er Autoslalåm i morra da,men hva er timeplanen for de andre løpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 19, 2007 SaksetKlasser: Autoslalåm 20. september, Ålesund Motorstadion: Klasse 1, klasse 2, Veteranbiler og Gatebil. De tre beste i hver klasse premieres! Start kl. 18.00 Gatebil 21. september, Ålesund Motorstadion: Streetmeet og ”show off” … Start kl. 17.00 Bakkeløp 22. september, Bingsa Industriområde: Rallycross Supernasjonal kl. 1, 2, og 3. Rallycross Nasjonal, Bilcross åpen og junior Free for all! Løpet er tellende i Midtnorsk mesterskap i Rallycross! De tre beste i hver klasse premieres! 20 000,- i Pengepremier for ny bakkerekord/bakkerekorder! GRATIS Bankett for alle deltagerne! I 2006 stoppet "radar kontrollen" på svimlende 191 km/t inne på industriområdet! Start fra kl. 12.00 Bilcross/Rallycross 23. september, Ålesund Motorstadion: Rallycross Nasjonal, Bilcross åpen og Bilcross junior. Alle finalister premieres! Start kl. 13.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 20, 2007 Jeg skal kjøre autoslalom i dag tente jeg men er litt bekymret for at det skal bli mørkt for vi er ferdig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 20, 2007 Håpe været holder seg!! vil kjøre men på vått er det lite vits... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 20, 2007 :pMulig jeg er tett i pappen men: Bill. Kr. 100,- alle dager, barn under 14 år i følge med voksen gratis. Sees i Olsvika Er det 100kr dagen eller 100 for hele weekend? For det hørtest veldig billig ut med 100kr for 4 dager. Det er ivertfall dårlig formulert på hjemmesiden deira 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 20, 2007 Er nokk 100 kr. for alle dagene. Jeg stiller i hvertfall som flaggvakt på lørdagen, håper andre trår til også, trenger folk som faen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 20, 2007 Ja no skal e ikkje skryte på me noke, men det e nå mykje artigare å ver edru når en ska prøve å sjekke kvinnfolk iallefall Blir fort berre vas av det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 20, 2007 Som folk sei her.. Autoslalom IDAG kl 18.00 ! Så e det berre å stille opp imorga kveld i Olsvika, mange ting som skal ordnast (sperreband, gjerde, kjegler, innsjekk osv osv) Og laurdag bør en vel ver på plass i 10-tida ca, bilett-salg, flaggvakte, diverse ting som skal ordnast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 20, 2007 Noe som trengs i dag da? tenkte meg ned rundt 5.. eller før. Men vil ha FINT VÆR!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 20, 2007 Er nokk 100 kr. for alle dagene. Jeg stiller i hvertfall som flaggvakt på lørdagen, håper andre trår til også, trenger folk som faen! No formulerte du deg nesten like dårlig som på naf siden Men ÅÅkeeeii ej teke d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 20, 2007 Gratulerer med 1.plass Jimmie. Maktdemonstrasjon Og gratulerer til 3.plass Peder Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 20, 2007 Tusen takk Alek Litt deilig å endelig få noke igjen for alle forsøka, og vise at det e ikkje aller verst å ha en stor, stabil slede å skli rundt i Såklart, hadde han Tobben og han Lundanes hatt normale dekk, eller, brukandes dekk, så hadde det nok vør litt anna resultat.. Men "you race what you bring" e det vel noke som heite (Lundanes va til og med ut å bytta dekk etter 1.omgang), og akkuart idag så gjor Nankang-dekka mine nytte for se Spesielt surt va det nok for han Timmelim, å bli slått av en Golf... Men som du sei, maktdemonstrasjon av han Jimmie i sitt andre autoslalom ever...fy faen for en rå bil Gratulere også til han Tobben, totalseier i Sunnmørscup 2007 Og forresten, Trond Kenneth, hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...