Bilsport Superweekend 2007 20-23 september Ålesund

Anbefalte innlegg

No formulerte du deg nesten like dårlig som på naf siden :P

 

Men ÅÅkeeeii ej teke d :)

 

Vi kan sei det slik, 100kr PER DAG :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så masse med "pall"-plasseringene gutta : ja : Rakk ikkje å få med meg dette i dag :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Alek :)

 

Litt deilig å endelig få noke igjen for alle forsøka, og vise at det e ikkje aller verst å ha en stor, stabil slede å skli rundt i :P

 

Såklart, hadde han Tobben og han Lundanes hatt normale dekk, eller, brukandes dekk, så hadde det nok vør litt anna resultat.. Men "you race what you bring" e det vel noke som heite (Lundanes va til og med ut å bytta dekk etter 1.omgang), og akkuart idag så gjor Nankang-dekka mine nytte for se : rock :

 

Spesielt surt va det nok for han Timmelim, å bli slått av en Golf... : haha :

 

Men som du sei, maktdemonstrasjon av han Jimmie i sitt andre autoslalom ever...fy faen for en rå bil :tilber:

 

Gratulere også til han Tobben, totalseier i Sunnmørscup 2007 : ja :

 

Og forresten, Trond Kenneth, hehe... :P

 

Tei deg!!! : flau :

 

Gratulerer til jimmie ja.. 1.07 på siste runden er meget bra.. Men jeg synes egentlig at hele autoslalomen var en farse.. På slutten var det nesten ikke flaggvakter som kunne se om man hadde riv eller om man kjørte feil.

Når det er bekmørkt og pissregn burde man ikke ha autoslalom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk folkens. Sugmotor med litt bunndrag og bra understell er vel optimalt för autoslalom.

Fikk ju 5 sekunders tillegg för felkjöring i min andre runde, men er 99% sikker på att ja

kjörde rett der, så flagg vakterna gjorde sitt jobb bra. Kjedelig att det ska regne SÅÅ mye

som det gjorde, men vi kan vel ikke förventa oss noe annet her i Ålesund.

 

Gratulerer Tobben til total segern, også ses vi alle sammen på laurdag kl 10.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte samme banetrase på 2 og 3 runde,men fikk feilkjøring på 2 runde: klø : forstå det den som kan..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidenes mørke kjøring i piss regn værtfall :D litt skeptisk på kor bana var til tider..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.