RS4 Emblem på bilen eller ikke? IKKE !!!

Hvor skal emblemet festes?  

124 stemmer

  1. 1. Hvor skal emblemet festes?

    • Bak på bilen
      9
    • Inne i bilen
      3
    • Ingen steder
      112


Anbefalte innlegg

hehe ikke dumt:)

 

I bunn og grunn gjør jeg det jeg bestemmer for sjøl, men jeg er bare nysjerrig på hva andre syntes også.

Setter jeg merke på, så kommer jeg til og kalle bilen wanna be RS 4:p

 

Da kan jeg si til folk som spør hvorfor jeg har på det:

Min bil har en helt, og det er RS4:tilber: så den bærer merket som en supporter, som vi bærer fotball drakter osv : haha :

NEi vi for se hva det blir til..

 

Kom gjerne med flere forslag til andre steder jeg beundre emblemet:)

 

Hehe,sykt bra. :D En helt... : haha :

Da har min bil RS4 som helt også. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen A4 du der:)

 

Men ikke sett på RS4 merker.. Dekal trimming er talentløst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,sykt bra. :D En helt... : haha :

Da har min bil RS4 som helt også. :D

 

 

kanskje vi skulle starte FAN KLUBB?

 

"A4 Sedan RS4 wanna be gjengen" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje vi skulle starte FAN KLUBB?

 

"A4 Sedan RS4 wanna be gjengen" :P

 

I`m in. ;)

Kjører heller wannabe Rs4 en kjeeeedelig A4! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..Medlem av A4 Sedan RS4 WANNABE gjengen...

 

:tilber: "RS4"

 

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor er det "fyfy" med Rs4 merker og ikke Rs4 fanger, bakfanger, rs4 hjul, osv osv..??

 

Jeg synes det blir for teit med alle bilene som stjeler av "toppmodellene" rundt omkring.

For eksempel, hvem har IKKE rs4-II felger nå fortiden?

eller Rs6, "vanelige Rs4"...

 

Når man først har satt på fanger, bakfanger, spoilere, felger "fra en annen bil" hvorfor ikke bare kline på merket også....

 

sett ett par 2`er golfer med RS2 Frontfanger og,, -- æsj..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor er det "fyfy" med Rs4 merker og ikke Rs4 fanger, bakfanger, rs4 hjul, osv osv..??

 

Jeg synes det blir for teit med alle bilene som stjeler av "toppmodellene" rundt omkring.

For eksempel, hvem har IKKE rs4-II felger nå fortiden?

eller Rs6, "vanelige Rs4"...

 

Når man først har satt på fanger, bakfanger, spoilere, felger "fra en annen bil" hvorfor ikke bare kline på merket også....

 

sett ett par 2`er golfer med RS2 Frontfanger og,, -- æsj..

 

Du har godt poeng der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke sette på et 1.6 merke? : smil :

 

Har du lyst..har du lov:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør akkurat som du vil :D Er enig med Haavard.....Gjør som de på Narvesen sier: Har du lyst, har du lov...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor er det "fyfy" med Rs4 merker og ikke Rs4 fanger, bakfanger, rs4 hjul, osv osv..??

 

Jeg synes det blir for teit med alle bilene som stjeler av "toppmodellene" rundt omkring.

For eksempel, hvem har IKKE rs4-II felger nå fortiden?

eller Rs6, "vanelige Rs4"...

 

Når man først har satt på fanger, bakfanger, spoilere, felger "fra en annen bil" hvorfor ikke bare kline på merket også....

 

sett ett par 2`er golfer med RS2 Frontfanger og,, -- æsj..

 

 

feks jeg har ikke noe bortsett fra S4 grill uten merke på min bil... har ikke rs4-II felger... jeg syns a4en blir nydelig med kun senk og litt ålreite felger... plastikk er sjelden kult

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det blir for teit med alle bilene som stjeler av "toppmodellene" rundt omkring.

Når man først har satt på fanger, bakfanger, spoilere, felger "fra en annen bil" hvorfor ikke bare kline på merket også....

 

: bråk :

 

plastikk er sjelden kult

 

Bra jeg har glassfiber da: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min stemme er.. Nei :)

Men liker ideen om å sette det på kjøleskapet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emblemfri bil er og blir det beste, hvorfor skal det stå motor volum etc på bakparten?

Du oppnår 2 ting:

skryte av 1.6L ???

RS4 -utsagnet blir: Bare kom og stjel denne!!!

 

Har du ingenting, kan folk bare lure:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At disse spørsmålene i det hele tatt kommer opp gjør at jeg alvorlig begynner å vurdere om denne klubben er noe for meg lenger. Jeg begynner å bli for gammel til dette her tror jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo droppe 4-er tallet, så står det RS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At disse spørsmålene i det hele tatt kommer opp gjør at jeg alvorlig begynner å vurdere om denne klubben er noe for meg lenger. Jeg begynner å bli for gammel til dette her tror jeg....

 

 

 

Så alle må mene det samme som deg, eller så er det ikke vits i å være her?

 

Syns nå selv det er morro med et mangfold av meninger og stiler, hadde det ikke vært det så hadde dette blitt en kjedelig klubb må jeg si...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo droppe 4-er tallet, så står det RS?

 

HMMM: klø :

 

Det hadde kanskje vært bedre ja. Det skal jeg tenke litt på du.

 

Takker for godt tips: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke hadd noen emblemer, la folk lure: klø :

Hadde jeg hadd rs4, så hadde jeg garantert fjernet rs4 emblemet : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk :

 

 

 

Bra jeg har glassfiber da: haha :

 

vi har våre forskjellige smaker, for min del skal en S6 være helt clean, med fine felger og senk :P

 

Du lager bad-ass :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange meninger, og som mange av de sier er det du og ingen andre som kan bestemme hvor og om merket skal sitte på, når det er sagt synes jeg selv at det blir veldig feil. Synes de grepene du har gjort med bilen er fantastiske og en RS4 verdig men det er ikke merket som gjør bilen men absolutt alt annet en det og være seg en real RS4 eller en hyllest om du vil så blir uansett merket feil for resten av verden at man kjører eller rettere sagt ikke kjører RS4, da er det mye coolere å ha en bil som for hvem som helsten ser ut som en RS4 og tanken på å mane til kamp langs veien ikke blir like interesant. Merket er til for at de uvittende skal kunne kjenne igjen en RS4 og ikke noe annet. Jeg synes bilen din ser grom nok ut utvendig foruten om kanskje en liten endring av speil (samme størrelse på begge sider lakkert i samme farge som bilen men i matt, kanskje det funker) ellers ville jeg nok ha tenkt tanken på å byttet rattet til treeiket sportsratt og andre mindre grep innvendig. Er av den oppfatning at bilen skal ha en helhet og med ditt flotte ekstriør kunne/burde/kan du heller legge litt tid og dineros på interiøret å få en veldig flott bil men det er bare min mening da. Er selv seriøst på tankene på å bygge/style A4 men da avant til RS4 look i sølv/blå metalllic med bur samme felger som du, skjult eksos, RS4 interiør, carbon + en stor diesel motor bare for å gjøre det litt anerledes. Keep up the good work : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange meninger, og som mange av de sier er det du og ingen andre som kan bestemme hvor og om merket skal sitte på, når det er sagt synes jeg selv at det blir veldig feil. Synes de grepene du har gjort med bilen er fantastiske og en RS4 verdig men det er ikke merket som gjør bilen men absolutt alt annet en det og være seg en real RS4 eller en hyllest om du vil så blir uansett merket feil for resten av verden at man kjører eller rettere sagt ikke kjører RS4, da er det mye coolere å ha en bil som for hvem som helsten ser ut som en RS4 og tanken på å mane til kamp langs veien ikke blir like interesant. Merket er til for at de uvittende skal kunne kjenne igjen en RS4 og ikke noe annet. Jeg synes bilen din ser grom nok ut utvendig foruten om kanskje en liten endring av speil (samme størrelse på begge sider lakkert i samme farge som bilen men i matt, kanskje det funker) ellers ville jeg nok ha tenkt tanken på å byttet rattet til treeiket sportsratt og andre mindre grep innvendig. Er av den oppfatning at bilen skal ha en helhet og med ditt flotte ekstriør kunne/burde/kan du heller legge litt tid og dineros på interiøret å få en veldig flott bil men det er bare min mening da. Er selv seriøst på tankene på å bygge/style A4 men da avant til RS4 look i sølv/blå metalllic med bur samme felger som du, skjult eksos, RS4 interiør, carbon + en stor diesel motor bare for å gjøre det litt anerledes. Keep up the good work : rock :

 

Takker for godt svar :)

 

Det blir nok til at jeg IKKE setter på merket, har vurdert og tenkt på dette lenge, og det jeg kommer fram til er at det hadde sikkert vært fint der et par dager, og så blir det til at jeg angrer: dum :

Så det jeg gjorde isteden var og fjerne det lile Quattro merket bak isteden for og få mere clean look.

Så jeg er mere fornøyd med bare og ha ringene bak:)

Takker også får ros av bilen:)

- speil er noe jeg har tenkt og få tak i, men og ha samme farge bare matt er jeg litt mere usikker på, kan lissom ikke se for meg åssen det vil bra ut. Men du kan ha rett:)

-Tre eiket ratt er også noe jeg har lyst på, regner med at dette må jeg skaffe fra en S4, men det går vel også ann og få fra TT??eller?

- Interiør, det eneste der må vel være og skaffe Skinn til seter og dører, ellers er jeg ganske fornøyd med interiøret:)

 

Og visst du setter i gang med oppgradering av A4 ønsker jeg deg lykke til: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FOLKET HAR TALT, JEG HAR BESTEMT MEG.....

 

RS4 EMBLEM PÅ BILEN..... NOT!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid snudd meg etter en RS4. Jeg gjorde det i sverige også i sommer, ble litt skuffet da jeg hørte kaklingen av TDI motoren...

 

Det samme skjedde med en R32 i sommer, det var i Norge...

 

Huff og huff...

 

Emblemtrimming er nok ut, så du gjorde rett i å ikke sette på...:)

 

Fin bil uansett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid snudd meg etter en RS4. Jeg gjorde det i sverige også i sommer, ble litt skuffet da jeg hørte kaklingen av TDI motoren...

 

Det samme skjedde med en R32 i sommer, det var i Norge...

 

Huff og huff...

 

Emblemtrimming er nok ut, så du gjorde rett i å ikke sette på...:)

 

Fin bil uansett...

 

Ja jeg føler jeg har gjort det rette valget, det føler vel flertallet her også:)

 

Så jeg dropper emblemet, og heller fester det på noe annet så jeg kan se på det å drømme om kjøp av en RS4 i fremtiden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.