RS4 Emblem på bilen eller ikke? IKKE !!!

Hvor skal emblemet festes?  

124 stemmer

  1. 1. Hvor skal emblemet festes?

    • Bak på bilen
      9
    • Inne i bilen
      3
    • Ingen steder
      112


Anbefalte innlegg

Du kan feste det i ene innerskjermen foran så det bare syns når du legger over helt: smil :

Ellers syns jeg det er kulere å heller "trimme ned" med emblemer.

 

Kjøp heller emblem-bokstaver fra tyskland og lag din egen sak, det er tøfft!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan feste det i ene innerskjermen foran så det bare syns når du legger over helt: smil :

Ellers syns jeg det er kulere å heller "trimme ned" med emblemer.

 

Kjøp heller emblem-bokstaver fra tyskland og lag din egen sak, det er tøfft!

 

 

Hehe ikke dumt:) kan fort bli skittent da men : rolleyes

 

har du noe nettside på hvor jeg kan kjøpe emblem bokstaver?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emblem "nedtrimming" er fortsatt kult. "1.9D" på en rs4 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde et s4 emblem som fulgte med grillen til bilen, fjernet rett og slett bare "S" og endte opp med audiringene på rød bakgrund og 4 ble ganske greit, og det er hverken skryt eller reffs..

 

Det er en audi 4'r enkelt og greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener folk om å setta detta bak på ein "RS4/S4" look a like :)

Eg har ein audi A4 avant s-line 1.9TDI med s 4 speil, grill, Votex front og bakfanger med Kroma eksos ut .

S_emblem.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe for eller i mot ?

Da blir de bay knappen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg da ville valgt s-line og ikke s emblem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt S-line emblem som jeg tenkte sette på grillen min og på bakluken. Har originale sportsseter og sportsratt, og bilen er senket med coilovere og har 18" RS4 felger og RS4 grill. Da kan man vel sette på S-line merker uten at det er å overdrive? Den generasjonen A4 (B5) kom jo aldri med S-line merket andre steder enn på rattet likevel, og det har jeg jo. Har og milltek eksos, med fine doble tupper bak. Motoren yter rundt 230hk, og jeg skal få den opp i 250hk til sommeren. Så litt sportspreg har den jo og, slik at den burde være verdig S-line emblemer.

 

Eller er folk imot dette og? Vet selvf. at jeg gjør som jeg vil, men hvis folk generelt sett mener dette også vil være en form for dekaltrimming og negativt, så er det jo greit å vite om det slik at jeg kan revurdere saken. Siden bilen er mørkeblå og uten kromlister eller kromrails tenkte jeg bare det ville friske opp litt met et rødt merke foran og bak. Har og krom speilkapper jeg skal ha på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som lurer på det samme. Går vel ut på det samme som over. S-line er en utstyrspakke, så har du ettermontert hva dette innebærer er det vel OK. Har du ikke, lar du være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner alvorlig talt ikke fasinasjonen ved å montere emblemer på biler som ikke er orginalt. Lyser ettermontert og ser teit ut uansett. Kan noen forklare poenget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poeng = smak og behag.

 

Ikke alle som ser likt på ting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et RS4 emblem og vurderer om jeg skal sette det på,

 

Trenger litt hjelp her, bilen er en standard Audi A4 B5 1,8 Quattro, så det blir emblem styling:o

meeen jeg skapt et RS4 tema over den med RS4 frontfanger,bakfanger og skjørt. + at jeg har RS4 18" felger.

 

De stedene jeg kunne tenke det passet er enten bak eller ved siden av Quattro merket over hanskerommet inne i bilen.

 

 

Tar gjerne i mot tips på andre steder det kunne vært fint:)

IMG_2222.jpg

BILDE AV BILEN INNI og BAK

IMG_2184.jpg

IMG_1813.jpg

 

Sett bare på R'en ;) Da kan ingen anklage deg for emblemtrim fordi orig.Audier er levert med dette samt at du har fått deg et kult merke på bilen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg har S-line orginalt innvendingt og på vei utvendigt. så har jeg s-line merker på siden av bilen og i fronten.

Har ikke noe bak på bilen frå før.. Og sette S-line merke bak synes eg blir litt mye.

Og sette R merke på min 1.9TDI synes eg blir litt feil kansje.

Eg får prøve meg på "S" merke og se.

De er rå å ta vekk vis de blir i meste laget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg har S-line orginalt innvendingt og på vei utvendigt. så har jeg s-line merker på siden av bilen og i fronten.

Har ikke noe bak på bilen frå før.. Og sette S-line merke bak synes eg blir litt mye.

Og sette R merke på min 1.9TDI synes eg blir litt feil kansje.

Eg får prøve meg på "S" merke og se.

De er rå å ta vekk vis de blir i meste laget.

.............................................................................

 

Da er S merket komme på plass.

Jeg personlig synes de vart mykje bedre ..: rock :

 

Da er de votex spoiler bak og soting av vinduer igjen ..:)

før.jpg

etter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et RS4 emblem og vurderer om jeg skal sette det på,

 

Trenger litt hjelp her, bilen er en standard Audi A4 B5 1,8 Quattro, så det blir emblem styling:o

meeen jeg skapt et RS4 tema over den med RS4 frontfanger,bakfanger og skjørt. + at jeg har RS4 18" felger.

 

De stedene jeg kunne tenke det passet er enten bak eller ved siden av Quattro merket over hanskerommet inne i bilen.

 

Tar gjerne i mot tips på andre steder det kunne vært fint:)

 

Skulle ikke satt på et M5 merke i samma slengen a?.. : haha :

 

Men fint du tok til vett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en RS4 eller en S4 for den del hadde jeg tatt bort merkene.. Hvorfor ha merker der? Det er det som er så bra med audi, anonym og går som faen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en A6 med dieselmotor her i Trondheim.

 

Første gang jeg så den, ble jeg helt paff. Den har komplett RS6 styling.

Kom opp på sia av meg, så hørte jeg traktorkakklinga. Hold på dø av latter. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.