Telemark: Lokallagsgenser bestilling. FRIST FREDAG 14 September

Anbefalte innlegg

Er det mulig for oss i Vestfold lokallag å få slike gensere? De var rå barske:)

 

din lokallagsleser (Ben Øye) som har ordnet slike til oss. Han hadde ifjor en samlebestilling hos dere. Skal nok ikke se bort i fra at han steller istand om interessen er der hos dere nå på vårparten heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de som ikke har betalt til nå kan godt få ræva igir.... Ben kunne tenkt seg pengene som jeg forstår fult...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så får disse personene gjort noe med denne saken temmelig raskt !!!

 

Vis ikke må jeg sjekke opp muligheten for og legge ut for disse genserene fra lokallagskassa vår også må de betale inn igjen på den !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser jo ut til at flere av disse ikke er medlemmer lengre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser jo ut til at flere av disse ikke er medlemmer lengre..

 

utrolig dårlig gjort om noen av de ikke engang er medlem lenger : bh :

 

Tidligere prata du om ny bestilling igjen, vet du når det blir?

Skjønner godt om det ikke blir flere bestillinger om folk ikke betaler :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka bare to av navnene på lista, ene var borte fra lista og andre har ikke vært pålogget på 3 mnd.. er jo kjipt ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du gjort noe med genseren min da Ben?

Har ikke fått den enda da det navnet mitt er stavet feil på den.

Vil ikke betale for et produkt som ikke er riktig, selv ome jeg da teknisk sett har betalt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med et forslag til løsning på den genseren, da det var feil på listen jeg har fått og vidresendt.. Vil du ikke ha genseren pr løsning jeg har foreslått får lars sende meg genseren i retur og du får pengene tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om mulighet for og sy den om. Snakket med ett firma som faren min bruker igjenom firmaet sitt om og få sydd om navnet, og han mente det at det ikke ville bli noe pent ettersom det var så smått og tett brodert at det ville bli "hull" der som det ville blitt sydd om...

 

Så om retur og penger tilbake til Geir vil bli en løsning. Også får han velge om han velger og legge ny bestilling når ett nytt eventuelt samlekjøp ville bli gjennomført.

 

Forstår igrunn at du ikke ønsker ett produkt som ikke er korrekt selv med avslag i prisen.

 

Når det gjelder de som ikke har betalt så

 

 

 

 

 

Skuffende. !

 

 

Syntes du det er riktig gjort å legge ut så detaljert om dette? Hva er poenget med den posten? Dette vil jo jeg si er å henge ut personer!

Spesielt siden dette antagelig har blitt glemt hos flere, da det er 5 mndr siden bestillingene ble tatt... Og som sagt tidligere her så er det jo noen av disse som ikke har vært innlogget på lengre tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig dårlig gjort om noen av de ikke engang er medlem lenger : bh :

 

Jaha? Er det dårlig gjort å melde seg ut av klubben 5 mndr etter man bestilte noe man ikke har fått? Skjønte ikke den kommentaren der helt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viser tydelig hvem som ikke kan være med på eventuelle fremtidige kjøp....

 

Skuffende !!!

 

Når denne bestillingen har tatt 5 mndr, syntes jeg ikke du har rett til å bruke den skriftstørrelsen før folket har fått lenger tid på å betale

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når denne bestillingen har tatt 5 mndr, syntes jeg ikke du har rett til å bruke den skriftstørrelsen før folket har fått lenger tid på å betale

 

: vinke :

 

SÅ BURDE DU LESE IGJENOM LITT MER ENN SISTE POST FØR DU KOMENTERER !!!!

 

HAR VÆRT I KONTAKT MED SAMTLIGE PERSONER DEN SISTE MÅNEDEN OG DE SIER AT DE SKAL BETALE ETTERPÅ! OG HAKKE SETT EI KRONE ! HAR SNAKKA MED DE FLERE GANGER I ETTERTID.

 

Så lukk opp øynene litt mer enn nesetuppen din nestegang.

 

Og den derre eplekjekke formen din kan du legge fra deg ett annet sted... Nok av forum politi her fra før !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal vi jekke ned endel hakk her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, så sinna da! :P Vet ikke helt hvem det var som var "eplekjekk" her nå, men du må da tåle at noen kommenterer måten du gjør ting på... Og ja, jeg har lest hele tråden.

Kan du ikke svar på første innlegget mitt der da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor du forsvarer folk som ikke betaler, noen må jo svi for det !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, så sinna da! :P Vet ikke helt hvem det var som var "eplekjekk" her nå, men du må da tåle at noen kommenterer måten du gjør ting på... Og ja, jeg har lest hele tråden.

Kan du ikke svar på første innlegget mitt der da?

 

du er ny i klubben ser jeg og ny i lokallaget. Kanskje ikke så bra førsteinntrykk du lager med å kritisere alt som blir skrevet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, så sinna da! :P Vet ikke helt hvem det var som var "eplekjekk" her nå, men du må da tåle at noen kommenterer måten du gjør ting på... Og ja, jeg har lest hele tråden.

Kan du ikke svar på første innlegget mitt der da?

 

Jeg forstår ikke hvorfor du skal drive og kritisere ALLE postene som er nevnt at folk ikke har betalt for varen de har bestilt.

 

Jeg må si det at måten du viser ditt førsteintrykk her nå værtfall for meg ikke er særlig god.

 

Jeg har vært i kontakt med samtlige personer og gitt de beskjed om og betale. Og de gjør det ikke.

Hva skal jeg gjøre da ? Når folk ikke betaler. Om noen skylte deg 2000,- kroner, Og du har gitt beskjed om at du vil ha pengene fort fordi du skal betale for en vare du ønsker. Og de sier det at ja, betaler deg imorgen. Da er jo alt greit ? Men når det skjer jevnlig at de ikke betaler når de sier det kan jeg ikke forstå hva som er problemet ditt med at jeg øker skriften for at ting kanskje skjer hos dem. Snakker med de stadig. Når de sier nå sikkert for 3-4-5-6 gang at de betaler imorgen så da er jo alt greit !

 

OM du hadde vært med på dette kjøpet, og jeg hadde sendt deg PM, sendt deg sms og snakket med deg om at du skulle betale og du ikke gjorde det, Hadde du blitt forbanna når jeg hadde sagt en påstand på at du og kanskje fler hadde ødelagt for resten av folket som betaler når de skal og få være med på en slik "bonus" ?

 

Foreslår det at du Erik Wendel lar din siste post er blitt postet i denne tråden ang. denne saken.

 

Utenom dette ønsker jeg deg velkommen i klubben. Du skal selfølgelig være velkommen på lokallagsmøte den 18 Februar på Peppes i Skien.

Dette var selfølgelig ikke den beste måten og bli kjent med folket på. Men det er jo ditt valg.

Men ser virkelig ikke noe grunn til at denne saken skal taes opp videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig dårlig av folk å ikke betale som avtalt!!

 

Her meget god forståelse for at lars erik legger ut navnene på denne måten!!

 

Det tar tross alt mye tid å jobb å organisere et slikt kjøp. Og jeg syntes det var et kjempe bra initiv av Lars E. å gjennomføre dette.

Når folk skriftlig bestiller en genser med navnet sitt brodert må de da for F skjønne at de forplikter seg til å betale!!

 

Stå på lars e! og takk for at du organiserte dette. Fin genser som er artig å ha på klubb treff:) Bare jeg får gamle bilen på hjula igjen er det ikke umulig jeg dukker opp på et lokal treff og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil med dette minne om at følgene personer må begynne og forså ting her....

 

 

 

ettersom jeg har fått reaksjoner velger jeg og holde dette litt halveis usynlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt jeg Lars Erik folk er tydeligvis forskjellige. Selv så hadde jeg aldri fått meg selv til å gjøre noe slikt. Regner med at forskuddsbetaling blir det eneste som gjelder fra nå av;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekker tilbake kommentarene mine og skal holde meg unna saken. Beklager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.