Sommeravslutningstreff på Orkdal bil 15.september

Anbefalte innlegg

Håper jeg får henta Rallyen før helga, hvis ikke så sitter jeg vel på med noen utover.

 

Er i dialog med Kay, så en oversikt over evnt utstillere vil komme etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg får henta Rallyen før helga, hvis ikke så sitter jeg vel på med noen utover.

 

Er i dialog med Kay, så en oversikt over evnt utstillere vil komme etterhvert.

 

Glimrende! :-)

Håper på å få se masse NordTrøndere, og ikke minst mange biler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vell at jeg tar meg en tur til Orkdal den 15. Og viss det er fåtall på VW som stiller ut så kan jeg alltids stille ut Corrado'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vell at jeg tar meg en tur til Orkdal den 15. Og viss det er fåtall på VW som stiller ut så kan jeg alltids stille ut Corrado'n.

 

Corrado er jo gull :) Sørger for at Kay noterer deg på den ærefulle lista jeg da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm må vel vaske kjærra å no da ;) huff mere jobb : bh :

hmm må kjøpe ekstra rull med tape også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm må vel vaske kjærra å no da ;) huff mere jobb : bh :

 

Husk at det også er vaskemuligheter på Orkanger, at man kan ta den siste utstillingsshinen der nede :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa vet det, men etter siste cross runde så er det mulig at det må til LITT mere enn en finish shine, dermed tror jeg ikke det hjelper all verden med vask med den lakken som er igjen hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corrado er jo gull :) Sørger for at Kay noterer deg på den ærefulle lista jeg da ;)

 

Ærefull liste er oppdatert :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å notere meg også.

Ble ikke noe jobbing til helga så...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidspunkter og en oppdatert plan er skrevet i første post. Oppsummerer raskt:

12.00-15.00: Utstilling

15.00-16.30: Cruising

16.30-19.00: Mat

19.00->: Sosiale aktiviteter

Tidspunkter er planen, gjennomføringen kan gi utslag små i avvik :)

 

Vil også gjøre oppmerksom på at utstillingen er gratis og uten premiering mens bompenger på cruising, mat og sosiale aktiviteter betales av hver enkelt deltakende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur.Kan skiltplater ordnes der eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur.Kan skiltplater ordnes der eller?

 

Med mindre resten av lokallagsstyret har lurt meg trill rundt, så vil det være muligheter for å kjøpe både skiltplater og klistremerker. Velkommen skal du være :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater inngår, Rune er ikke lurt trill rundt (av oss i alle fall).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidspunkter og en oppdatert plan er skrevet i første post. Oppsummerer raskt:

12.00-15.00: Utstilling

15.00-16.30: Cruising

16.30-19.00: Mat

19.00->: Sosiale aktiviteter

Tidspunkter er planen, gjennomføringen kan gi utslag små i avvik :)

 

Vil også gjøre oppmerksom på at utstillingen er gratis og uten premiering mens bompenger på cruising, mat og sosiale aktiviteter betales av hver enkelt deltakende.

 

Glimmrende.

Må desverre avslutte de "sosiale aktivitetene" i rett tid, da min bedre halv del har nattvakt og behov for bil. Men gleder meg læll :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det satt opp noen felles avreisetidspunkt ut ditt, eller kjører bare en og enhver for seg selv?

Når åpner vaskehallen for oss utstillere? Har tross alt 10m2 (2x5m) bil som skal vaskes og pusses:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;( bilen min må melde avbud , da høyere makter har bestemt for å ta med seg bilen til hytta. så da blir det litt bedre plass til dere andre : bh : forhåpentligvis kan jeg ta det andre skrapet (forden ) å komme meg i vei en tur hvertfall da. :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det satt opp noen felles avreisetidspunkt ut ditt, eller kjører bare en og enhver for seg selv?

Når åpner vaskehallen for oss utstillere? Har tross alt 10m2 (2x5m) bil som skal vaskes og pusses:D

 

Det blir felles avreise fra Trondheim, vi jobber med detaljene. Jeg regner med å poste beskjed om dette i kveld eller i løpet av morgendagen.

Orkdal Bil åpner 10, så vaskehallen vil nok være åpen når vi ankommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;( bilen min må melde avbud , da høyere makter har bestemt for å ta med seg bilen til hytta. så da blir det litt bedre plass til dere andre : bh : forhåpentligvis kan jeg ta det andre skrapet (forden ) å komme meg i vei en tur hvertfall da. :shf:

 

Kjedelig da.. Men sånt skjer. Du er velkommen uansett selvsagt, og vil du være med på cruising/mat/sosialt så skal vi takle at du triller ford (men bakerst helst :P ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man triller ikke ford , man dytter den som regel ;) argh noe så flaut crusing med ford

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man triller ikke ford , man dytter den som regel ;) argh noe så flaut crusing med ford

 

Skaffer du henger så skal jeg trekke rundt hele crusing runden pick_you_nose_5.gif.

Så trenger du ikke være redd for at du ikke skal komme deg rundt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om det kommer 1stk 02 VW passat, 1stk golf 3 og 1stk jetta 1 fra Kristiansund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om det kommer 1stk 02 VW passat, 1stk golf 3 og 1stk jetta 1 fra Kristiansund

 

Genialt :D

Ser ut for min del at jeg blir å stille bakerst i køen også, da A4'en plutselig står uten bremsevæske : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune: vær løsningsorientert, ikke problemorientert :)

 

Bjørn Even: Da får vi gjøre plass til dere på Orkdal Bil. Hyggelig at noen hjemmefra tar turen også, selv om det skjer ting på sunnmøre samtidig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takket være håpløst høstonn-vær kan det godt tenkes det dukker opp en Golf 1 hvis det er interressant?

 

Må bare få slukket oljelampa først.. : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takket være håpløst høstonn-vær kan det godt tenkes det dukker opp en Golf 1 hvis det er interressant?

 

Må bare få slukket oljelampa først.. : flau :

 

Golf 1 er veldig interessant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.