#51 Skrevet September 14, 2007 Det nærmer seg nå så det er vel på tide med litt detaljer om oppmøte/avreise: Vi arrangerer en felles cruising sørover fra Bunnpris Nidarvoll, altså der vi har klubbmøtene. Oppmøte der er fra kl.11.00 i morra formiddag og avreise blir 11.30 med beregnet ankomst ca. 12.00 på Orkdal Bil. Følget vil kjøre gammelveien fra Øysand og nedover. Hvis det er noen fra N-T eller andre plasser nordover som skal være med så kan de også bare møte opp på Bunnprisen og bli med derfra. Dere som kjører andre ruter til Orkdal møter enkelt og greit opp der sånn 12-ish. Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 14, 2007 dette blir så bra det:) Aldri vært med på noe sånt før jeg:) Nesten som å miste møydommen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 14, 2007 Hmm, vet ikke om jeg får til å komme likevell jeg:( Dukket opp noe. Men håper det ordner seg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 14, 2007 Regner med jeg fremdeles er notert? Jeg stiller iallefall med orkdal bil A6'n min. Om hun rekker det stiller også dama med konebilen (a2'n). Men hvor skal vi få plass til 630 gamp da Bakken? det er vel en åkerlapp bak orkdal bil men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 14, 2007 Regner med jeg fremdeles er notert? Jeg stiller iallefall med orkdal bil A6'n min. Om hun rekker det stiller også dama med konebilen (a2'n). Men hvor skal vi få plass til 630 gamp da Bakken? det er vel en åkerlapp bak orkdal bil men... Jeg har ikke hørt før nå at du skulle være notert, men jeg noterer i vei Vi har en A2 til som skal komme så det hadde jo vært morsomt om det ble 2 stykker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 14, 2007 Hæpp! Stiller med ein a4 s-line viss det fortsatt er plass?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 14, 2007 Hæpp! Stiller med ein a4 s-line viss det fortsatt er plass?? Det er plass og du er velkommen Jeg skriver deg opp på lista. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 14, 2007 Jeg har ikke hørt før nå at du skulle være notert, men jeg noterer i vei Vi har en A2 til som skal komme så det hadde jo vært morsomt om det ble 2 stykker! Står vel i den andre "orginale" tråden. Ser ut til at det skal gå bra å få med A2'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 14, 2007 Corrado`n står fortsatt uten lakk,så sånn gikk nå det! Får parkere et stykke unna (heim i garasjen kanskje): Men æ kan jo still med 80`n hvis d e plass!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 14, 2007 Ja,,, det er vel bare å stille med varme og vannavstøttende klær imorra ifølge de jeg kan se og høre nå Hiver på litt såpe før jeg kjører i morra så er bilen ferdig spylt kommer frem Nei da, opptimistisk jeg- blir kjempe bra dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 14, 2007 værmelding noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 14, 2007 regn og ca 7 grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 14, 2007 regn og ca 7 grader uff, savner den derre globale oppvarminga jeg KJØR MER BIL FOLKENS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 14, 2007 Corrado`n står fortsatt uten lakk,så sånn gikk nå det! Får parkere et stykke unna (heim i garasjen kanskje): Men æ kan jo still med 80`n hvis d e plass!? 80n vil vi gjerne ha med vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 15, 2007 80n vil vi gjerne ha med vettu Ser ut som du får et vidt spekter av biler og ike bare en haug med S4 2.2T På tide å dra folkens. Vintette klær sier bare jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 15, 2007 farsken, kom dit litt over 16 jeg, da var det relativt tomt på Møller ;-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 15, 2007 Ja, da var iallefall jeg halveis hjemme igjen gitt =) Var ett grusomt tragisk vær der oppe. Bilene sto der ifra 12 - 15 ca, var vel ca 20 biler der. og tror jeg telte 28 folk inne på orkdal bil ved en anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 15, 2007 Jeg bor cirka 4 mil fra Orkdal og 5 mil fra Trondheim. Der hvor jeg bor ligger det på 300 m.o.h. og det har vært delvis sludd i dag ja Frisk vind også, i tillegg til særdeles skiftende vær, kunne gå 2 min fra strålende sol og vindstille til sludd og vind Så jeg skjønner nok at det kunne være guffent å ha biltreff i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 15, 2007 Værgudene spilte ABSOLUTT ikke på lag med oss i dag nei.. Men synes det er hyggelig at såppas mange folk og forskjellige biler trosset væregudene tross alt! :-) Etter litt om og men, fikk vel alle rotet seg nedpå gressplena til Orkdal Bil? Vi i lokallagstyret lærte nok en gang litt til neste arrangement, og håper ikke folk er helt skremt fra å dukke opp en annen gang :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 15, 2007 Dette var et sommeravslutningstreff, og jaggu stemte det bra med været vi fikk utdelt i dag. Jeg tror nok helt klart sommeren er over nå Alt tatt i betraktning er jeg veldig fornøyd med dagen og egentlig var det jo et respektabelt oppmøte fra vår side. Jeg kunne godt ønsket meg et litt bredere utvalg på VW-sida når vi stiller ut men det blir vel kanskje neste gang? Alle nordmøringene forsvant når vi skulle spise mat så vi endte opp litt i overkant av 10 stykker på dollys lerkendal. Til gjengjeld var det svært god stemning nedpå der når vi diskuterte samboere, nipler, sugemotorer, hår i maten og sikkert mer (litt intern, men det var morsomt ) Takk for i dag til alle som møtte opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 16, 2007 Ja, skal si det var bra stemning på Dollys, som var forøvrig det eneste bra'e der. Neste gang må velge et annet pizza'ria, for dauere pizza skal man lete lengre etter. Jo må si det var en hyggelig gjeng som fikk spist hårete pizza og skylt nedpå med brus når den om sider kom Tok også noen biler på Orkdal, se om jeg ikke får lagt ut de engang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 18, 2007 Hadde vært litt artig om noen kunne lagt ut bilder fra Orkdal bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 18, 2007 Har mine tatt med mobil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet September 18, 2007 Hadde vist ett til som er tatt innenfra i "det fine været" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 30, 2007 Mr Langhelle drev jo å knipsa bilder hele dagen! Vi skal vel skru litt A4 i morra i anledning fridag, så får se om vi ikke får hosta opp litt bilder i løpet av morgendagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...