Sony fjernkontroll, anyone??

Anbefalte innlegg

Er det noen har i agder som har en Sony Cd spiller i bilen?

 

Kanskje din fjernkontroll funker på min spiller...??

 

Kjøpte en cd spiller av en kamerat i går, og han glemte fjernkontrollen til spilleren. Denne spilleren må aktiveres med låsekode etter den har vært uten strøm, tyveri sikring.

 

Jeg har nå koden, men ingen fjærnis..er det noen som kan låne meg en i fem min??

 

Disse fjernkontrollene vet jeg virker;

 

RM X91

RM X96

RM X117

 

Hvis du har en av disse fjærnisene, please ta kontakt..!!

 

Send melding her eller på mobilen 901 79 006

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre med Jan Ove(rød Audi cab). Hør med Bilradiospesialisten

(Tor Geir) eller med Nordtech(Bjørn). De selger de spillere og utstyr til dem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Zeljko Memic

Skal høre med Jan Ove(rød Audi cab). Hør med Bilradiospesialisten

(Tor Geir) eller med Nordtech(Bjørn). De selger de spillere og utstyr til dem...

 

Hvem Jan Ove er, det vet jeg ikke, men Bjørn har ikke denne kontrollen, og bilradiospessialisten "har" heller ikke denne. Bjørn mente de hadde denne, 99% sikkert, men..

 

Regner med de tror det er tyvegods som er kommet i mine hender, noe det ikke er, og at de derfor ikke vil hjelpe...

 

Nå kommer fjærnis i posten om noen dager, men det hadde vært greit å fått lyd i bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arne jakobsen

Bjørn mente de hadde denne, 99% sikkert, men..

 

Regner med de tror det er tyvegods som er kommet i mine hender, noe det ikke er, og at de derfor ikke vil hjelpe...

 

Nå kommer fjærnis i posten om noen dager, men det hadde vært greit å fått lyd i bilen..

 

Ja,det er sant. Glemte å nevne at de gjør det kun mot fremvisning av kvittering. Har hatt samme spiller før. De hjalp meg etter at jeg viste kvitteringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Zeljko Memic

Ja,det er sant. Glemte å nevne at de gjør det kun mot fremvisning av kvittering. Har hatt samme spiller før. De hjalp meg etter at jeg viste kvitteringen.

 

Joda, men da sitter de som har kjøpt lovlig vare, brukt litt med sjegget i postkassa...

 

Får vell kontrollen om noen dager, så da ordner ting seg. Ville bare hatt noe lyd i bilen nå, men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom i posten på lørdag..alt er under kontroll!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.