#26 Skrevet Mars 13, 2008 den ligge på autodb ja, den vil ikkje gå vekk derifra:S hadde plana om og selga for lenge lenge sida grunna nytt bilkjøp, men har ikkje hjerte til og selga ho:) så da blir det snart både vw og audi på meg:) satsa på og henta nye bilen i løpet av påsken,vist alt går i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 24, 2008 Min golf3, Kjetil's Golf3(rs), Jørn Inge's Golf4 Til slutt Ralley'n til Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 25, 2008 Min golf3, Kjetil's Golf3(rs), Jørn Inge's Golf4 Til slutt Ralley'n til Roger ah, ingenting e som skitten bil, vinterdekk og snø i grillen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 30, 2008 Her er min : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 30, 2008 Her er min :[ATTACH]90714[/ATTACH] Sjå der ja !!!! Når blir det senk og 20" hjul då Edin ?? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 30, 2008 Subba nok me orginalt sportsstedl inne her trur eg..... Ha bestilt 18" S8 felga, dei kjemme om 2 maona..... Dao bli da 17" pao T4'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 30, 2008 Driv å bala me ain bil t... e te omtrekking innvendig for øyeblikket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 7, 2008 Får vell legge ut eit par bilder av nye bilen og da:) begynner og bli fult utafor huset no;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 7, 2008 ....Ligger nå i deler utover heile verkstaden :-( Men ser sånn ut når den er oppe å går: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 20, 2008 Vaska bilen å tok noken bilder igår. Jaggu deilig med vår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 20, 2008 Får vell legge ut eit par bilder av nye bilen og da:) begynner og bli fult utafor huset no;) hehe Gratulerer med fet bil!Jukvam sin gamle, eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 20, 2008 Gratulerer med fet bil!Jukvam sin gamle, eller ? Dette må være gammlebilen til Mr Jukvam ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 20, 2008 stemmer nok at det er gamle bilen til mr. juvkam ja:) var å henta den før nokon veker sida:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 29, 2008 Her er min bil...... nett fått den på vegen, so har ikkje fått gjort so mykkje med den enda. Planer: - 18" Felger (klare ikkje bestemme meg for type, nåken som har ideèr?) - RS2 Lykter - Senk 40mm - Toning av ruter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 30, 2008 (endret) Dette ble tatt før jeg hilste på skogens kongle, ehh konge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 30, 2008 Subba nok me orginalt sportsstedl inne her trur eg..... Ha bestilt 18" S8 felga, dei kjemme om 2 maona..... Dao bli da 17" pao T4'n. Har du bilde av s8 felgen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 30, 2008 derfor du har noen store bulker her og der also, lurte litt på dette når eg såg bilen for ikkje so lenge sida:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 1, 2008 golfen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 2, 2008 Sossegolfen min, gammelt bilde. Endringer gjort siden bildet ble tatt: - 8x19" A8 felger m. 215/35/19 - KW senkesett - Sorte hovedlykter, blinkers og baklykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 3, 2008 Har du bilde av s8 felgen ?? Da e dinna : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 3, 2008 derfor du har noen store bulker her og der alså, lurte litt på dette når eg såg bilen for ikkje so lenge sida:S Kom rundt en sving, i grei fart, der sto Ku og to kalver å så dumt på meg. Så da var det bare å velge den minste. Prøvde egentlig å komme meg imellom kalvene. Ene kalven kom med ræva inn i kupeen. Skadet front, grill, panser, hovedlykt, frontruta, vindusvisker før den forsvant over taket. Den andre kalven bestemte seg for å ta speilet på andre siden med steika. Driver å sanker litt karosserideler, også blir det vel tur til lærdal for hellakkering i sommer håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 7, 2008 kjipe greier detta der, men bra det gjekk bra ellers da:) lærdal? på west-maskin elle kva det heite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 28, 2008 kjipe greier detta der, men bra det gjekk bra ellers da:) lærdal? på west-maskin elle kva det heite? Ja nettopp. Kjenner du noe til de eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 28, 2008 Da e dinna : Begynna vell å nærme seg nye felga no Edin ??? Har du nåken nye bilder å komme med :-) ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 28, 2008 Ja nettopp. Kjenner du noe til de eller? Må ikkje finne på å lakkere der.. Har høyrt mykje rart om det som kjem derfra. Mykje bedre å ta turen over til Leikanger Auto for eksempel! Dei vart vel kåra til landets beste meca verkstad for eitt år sidan, og har gode erfaringar derfra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...