Sogn og Fjordane: Bilder av bilane våre?

Anbefalte innlegg

Må ikkje finne på å lakkere der.. Har høyrt mykje rart om det som kjem derfra. Mykje bedre å ta turen over til Leikanger Auto for eksempel!:) Dei vart vel kåra til landets beste meca verkstad for eitt år sidan, og har gode erfaringar derfra!

Okay, skal jeg sjekke ut. Planer om hellakkering så er int i best mulig resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min A3 '04..

 

IMGP6251.jpg

IMGP6258.jpg

IMGP6263.jpg

IMGP6228.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynna vell å nærme seg nye felga no Edin ???

Har du nåken nye bilder å komme med :-) ??

Tek tid med leveransen gitt, men eg har no god tid;)

 

Tok å bestilte ein dobbel din Pioneer navigasjon hjå Berge her om dagen og, billigare der enn på nettet gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tek tid med leveransen gitt, men eg har no god tid;)

 

Tok å bestilte ein dobbel din Pioneer navigasjon hjå Berge her om dagen og, billigare der enn på nettet gitt.

 

No er dei vell komme på bilen !!! :-)

 

Det må vere det einaste som er billager dar enn på nettet.

Bestilte nye dekk til Touranen og fann dei til nesten halve prisen på nettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No er dei vell komme på bilen !!! :-)

 

Det må vere det einaste som er billager dar enn på nettet.

Bestilte nye dekk til Touranen og fann dei til nesten halve prisen på nettet.

 

No ha du vel ikkje fått dekka enda, å kjemme du i kontroll so stige vel prisen med 2000,- :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No ha du vel ikkje fått dekka enda, å kjemme du i kontroll so stige vel prisen med 2000,- :)

 

Hehe..... fortsatt billigare på nett :-)

Får håpe dei kjemme i måro :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel legge ut et bilde av mine biler også.

 

99 Golf mk4 1,9 tdi highline på 6000kilometers ferietur i sommer (med vogna)

 

15072008183.jpg

 

87 Golf Cab med 1,8 16v motor og litt senk. (Samboeren sin bil)

 

n574981150_1205342_2927.jpg

 

85 Audi 90q 20vt 467hk 520nm

 

p362713257-4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny bil og nytt bilde. Einaste bildet eg har klart å somle meg til etter at bilen blei henta gitt:

 

a5_4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny bil og nytt bilde. Einaste bildet eg har klart å somle meg til etter at bilen blei henta gitt:

 

a5_4.jpg

 

Lekker bil Ole !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gti'en eg kjøpte tidlegare i høst:)

IMG_1319.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A5 funkar forresten fint i vinterlige omgivelsar og:

 

vinter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4`n funker forsåvidt bra på vinterføre den og=)

 

litt prøving på ny puddersnø på coopen=)

IMG_1103.jpg

Et lite vårbilde fra ifjor, ser fram til sol, sommerhjul og tørre veier igjen no snart!!

CIMG1476 ut..JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min, blir snydens med nye lykter, senkesett og 17". Er en Gti TDI, så sjelden vare her til lands.:)

DSC00327.jpg

DSC00499.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min, blir snydens med nye lykter, senkesett og 17". Er en Gti TDI, så sjelden vare her til lands.:)

 

eller rettere sagt; En gtd... ikke såå skjeldne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, tror han mener gti tdi, altså 5 bolts understell, 110hk tdi motor osv originalt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer!!! GTI TDI, ikkje alle som kan sånt :P Gtd kan ikkje sammenlignes med denne, er 5 bolts, 110 hk afn tdi, 16" bbs rs levert fra fabrikk med 215/40/16, gti interiør, nokia anlegg med subwoofer, og mykje meir. Planar om å bikke 150- 160 reelle hk med denne til sommeren. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer!!! GTI TDI, ikkje alle som kan sånt :P Gtd kan ikkje sammenlignes med denne, er 5 bolts, 110 hk afn tdi, 16" bbs rs levert fra fabrikk med 215/40/16, gti interiør, nokia anlegg med subwoofer, og mykje meir. Planar om å bikke 150- 160 reelle hk med denne til sommeren. ;)

 

Stemmer det, jeg som husket litt feil, vi hadde en slik for noen år siden... var utstilt på bilmessa i førdehuset da faktisk... Med svart/rødt interiør, røde setebelter og sømmer i seter, ratt osv... equalizer i midtkonsoll med bra anlegg+++ en chip, så går de godt de der ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ska ikkje vere lett å huske slikt alltid;) Hørest meget likt ut som min ja:) Er ganske sjeldne, ble aldri solgt av importør i norge, så denne er importert fra tyskland i 05. Minimalt med rust å meget fint holdt, nesten som en ny bil. Bli vel dyser fra Fratelli Bosio og spesialtilpassa chip når lommeboka blir litt tyngre,. Så da blir det flotte saker;) Var vel bra futt i Audien din, cato? Har no lagt merke til den når den gjekk her i Førde, fin bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.