Hva synes folket om dagen på Rudskogen idag? (VACN 1-2 sept)

Anbefalte innlegg

Litt vel kaldt synes jeg, men mye fint å se på hvertfall. Merket lysten til å ha bil med litt mer "fres" i kom snikende atter en gang etter å ha sett så mye action. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det var en knall dag jeg! Er første gangen jeg kjører på bane så det var kanskje ekstra morro pga det men... Jeg er veldig glad for at ikke leke bilen min var ferdig ennå, og at jeg måtte nøye meg med 133 hk istedenfor.... De sagnomsuste horna som kommer ut av panna, vokste i ett rasende tempo hos meg ihvertfall...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blå-grå 80q'n innkjøpt fra Sverige gikk rimelig hardt hvertfall. En sleeper i ordets rette forstand.

Ellers mye flotte biler å se på synes jeg. Det er tydelig at man er i rett klubb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Jeg fikk den gamle 80n forran meg ei lita stund, og jeg merka at pulsen spratt opp ganske mange hakk! Hardere satsing skal man lete lenge etter....: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth satset friskt han, ja. Er ikke akkurat kjent for å ta det pent heller: rolleyes Bare synd at oljepumpa gikk ad undas da han begynte å bli ordentlig varm i trøya. Mindre turbo skal vel på etterhvert, sånn at man får draget nedentil og ikke fullt turbotrykk på 7400rpm.

 

Veldig moro å kjøre på bane selv også. Sikker på at horna mine buttet borti frontruta på det verste: eek :

 

Edit: Bildetråd ligger HER.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vel kaldt synes jeg, men mye fint å se på hvertfall. Merket lysten til å ha bil med litt mer "fres" i kom snikende atter en gang etter å ha sett så mye action. :)

 

Hvor kaldt sånn ca hva det? skal ned til gatebil neste helg og lurer om jeg må ta me stor jakka:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var rekord-mange råe banebiler der idag, kan ikke huske å ha sett så mye biler med pulver kjøre på banen på et og samme treff. Helt konge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg ! Imorgen går turen til Skogen !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var litt surt og kaldt men ellers veldig bra treff i dag (for dere som ikke har vært der ennå og tenkte å ta turen på søndag: Ta med vindtette og litt varme klær). Over hundre biler på banekjøring og mye gromt på banen. Gleder meg til i morgen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var jævli bra! Kort tid for og komme ut på banen, fine forhold..

 

Kanon morsom dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd jeg ikke kunne komme på treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fikk ikke jeg med meg at han gjorde. Hmm, uansett veldig unødvendig å gjøre sånt. Vi får gi han to tette og ei badehette neste gang har gjør det: bråk :

 

Hvis dette virklig er sant, burde noen i styret ta tak i det, tross alt en av tingene vi alltid har sagt er at alle skal kunne ha det kult på bannen selv om man har 55hk eller 700hk......

 

Så for vi håpe at dette ALDRI gjentar seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. Tidligere innspill fra min side.. Dette med drittslenging osv.

 

JEG tok feil, og beklager det!

 

Skal ikke direkte annklage Frisak for dette, og var ikke ment som et personangrep.

Dette var noe jeg hadde hørt gjennom noen kamerater, og jeg har snakket med de nå. Og jeg hadde missforstått.

 

Har ringt Frisak og beklagd det hele.

 

Case closed.

 

Setter pris på om tidligere kommentarene ang. denne saken blir slettet.

 

Bjørnar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jg kjørte på bane for første gang...drit kult...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jg kjørte på bane for første gang...drit kult...

 

Jeg også!

 

Og det blir det mer av!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jg kjørte på bane for første gang...drit kult...

Me 2. Så moro har jeg ikke hatt det på lenge. Blir definitivt ikke siste gang! Skulle bare fått tak i noen dekk som var litt mer moro å kjøre med på bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg slet i svingene..Fikk ikke feste, bilen bare sklei..Må nok stive opp bilen mer før neste gang jeg skal kjøre..Må også få inn noe mer power..Jonus kjørte fordi meg på langsletta..Fy den bilen gikk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jg kjørte på bane for første gang...drit kult...

 

Me 3. Var kjempekult, skikkelig buzz! Blir mer banekjøring kjenner jeg.

Litt ålreit at det var fler "ferskinger" der ute så man ikke er alene med alle

gærningene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner det å ligne gode gamle treff med masse grombiler på banen og mye show!

 

Lenge sia jeg har stått å sett så lenge på banekjøring, men nå måtte jeg bare.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult treff!

 

Var på Rudskogen en liten tur på lørdagen. Første gangen uten Audi siden jeg kjøpte min første som 17-åring. Nå parkerte jeg riskoker'n på utsiden og gikk inn som vanlig tilskuer:)

 

Mye bra biler og kjøring! RS4e sedan til Vidar og fru Leif Nilsen, Tommy, Ensrud etc. var høydare. Også en svart S2 coupe med rosa bur! Den så ut som gikk bra! Har ikke sett den før...

 

Bra du fjerna innlegget Bjornar Kristiansen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dårlige muligheter til å få vasket bilen ordentlig oppe på området. Ellers helt topp! MYE fine biler og frisk kjøring på banen. Så bilen til Ensrud og Jonus i action for første gang......GROMT :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen til jonus er jo bare helt sinnsykt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra/hensynsfullt kjørt på banen i dag, søndag: ja :. Jeg kan faktisk ikke huske at folk har vært så flinke til å slippe forbi noen gang! Det eneste jeg kan tenke meg å sette fingeren på er noe som nevnes på førermøtet: Skal du slippe forbi så gjør dette på langstrekkene. Det er den som skal kjøre forbi som har ansvaret for å gjøre dette (ev. kan du gå litt av gassen, for å underlette en smidig forbikjøring). I dag skjedde det ved noen anledninger at folk slakka av i langsvingen eller plutselig fant ut at de ville ha meg forbi i langsvingen. Selv om det virker stressende at noen dukker opp raskt bakfra er det bare å holde sporet sitt og så ordner den som kommer bakfra resten på vei ut av svingen:).

 

Mange takk til Per Håkon Tærud for en god fight:D. Det er en fornøyelse å ligge bak å "dytte" (spesielt hvis bilen foran er en S-motorisert Audi;)) når mannen i bilen foran opptrer forutsigbart:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg ikke er fornøyd med er at det er så sabla lenge til nestegang;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig morsomt og kjøre på bane idag. Første gang for min del på asfaltbane. Kun isbane tidligere.

 

Merker nå at det hadde gjort seg med litt mer krutt i bilen.... Menmen... er da morsomt også med kun de 137hk som kanskje 90hk av dem lever....

 

Menmen.... bare til og se fram til isbanekjøring nå gitt..... Snakkas da folkens !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.