Hva synes folket om dagen på Rudskogen idag? (VACN 1-2 sept)

Anbefalte innlegg

Bra treff! Var der bare ca 1time idag, rett før premieutdelinga, og da syns jeg det dabbet litt av.

Merket lysten på raskere bil kom ja! :) Så neste år stiller jeg forhåpentligvis opp med noe med mer power, så jeg også får prøvd meg på bane. Og da blir det nok full helg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom litt tidlig jeg, 10.30 hehe men måtte dra kl 14 pga flyet hjem til det strålende fine været vi har her på vestlandet, og ja fytti grisen hvor noen av bilene gikk, spesielt den hvite quattro'en..

Skjønner ikke hvordan det er mulig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig morro, fint vær og mye koselige folk. Fikk også sitte på en del runder med en s4 ombygd til rs4(blå sedan). Var virkelig en opplevelse :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra at jeg ble veldig fyllesjuk av mine egne handlinger på lørdag:( Så synes jeg det hele var meget bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra at jeg ble veldig fyllesjuk av mine egne handlinger på lørdag:( Så synes jeg det hele var meget bra:)

 

Dream Theater : rock : Need I say more...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult treff!

 

Var på Rudskogen en liten tur på lørdagen. Første gangen uten Audi siden jeg kjøpte min første som 17-åring. Nå parkerte jeg riskoker'n på utsiden og gikk inn som vanlig tilskuer:)

 

Mye bra biler og kjøring! RS4e sedan til Vidar og fru Leif Nilsen, Tommy, Ensrud etc. var høydare. Også en svart S2 coupe med rosa bur! Den så ut som gikk bra! Har ikke sett den før...

 

Bra du fjerna innlegget Bjornar Kristiansen...

Kan stemme at du ikke har sett den nei

ligger litt om den her

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=888691#post888691

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra treff:)

 

Artig å kjøre på bana:)

 

Mye bra kjøring av alle,hensynsfulle uten tullkjøring som forekommer så altfor ofte på visse treff:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat vært på Gatebil og utpå banen, det blir siste gangen, bare tullinger som skulle blitt bannlyst fra banekjøring for all fremtid utpå der.

Ran av lommeboka er det også, måtte totalt betale 800kr bare for å kjøre noen runder på banen.

Nei VW/Audi-treffet var 10 ganger mer seriøst:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.