#126 Skrevet September 3, 2007 and some more 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet September 3, 2007 jeje: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet September 3, 2007 Noen som har fler bilder av meg? Så blir jeg evig glad:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet September 3, 2007 Noen til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet September 3, 2007 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet September 3, 2007 Enda flere fra utstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet September 3, 2007 1) Pit lane lørdag formiddag 2) "Fortid" møter nåtid 3) Ureglementert short cut eller..? Til nr 3. Nei bare en liten pause for og slippe forbi S1. (Som er et stk. fet bil.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet September 3, 2007 Flere bilder fra utstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet September 3, 2007 Flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet September 3, 2007 Enda flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet September 3, 2007 Enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet September 3, 2007 Enda noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet September 3, 2007 Enda flere:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet September 3, 2007 Hva har du gjort med bildene? Synes mange er så utrolig overbehandlet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet September 3, 2007 Siste for denne omgang. (har ikke begynt på bildene fra banekjøringen enda:o ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet September 3, 2007 Hva har du gjort med bildene? Synes mange er så utrolig overbehandlet. Har på feelingen at det er stilt litt på kontrast/intensitet her ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet September 3, 2007 Hva har du gjort med bildene? Synes mange er så utrolig overbehandlet. Vært litt for ivrig i PS:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet September 3, 2007 Bilder og film av bilen min mottas med stor takk Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet September 3, 2007 Enig med Ørjan Eriksen, vær så snill å brife litt mindre med Photoshop-kunnskapene på utstillingsbildene Greit at alle bilene ser utrolig blanke ut, men jeg får iallefall nesten vondt i hodet av den ekstreme kontrasten.. Gjelder ikke bare de siste bildene, men går stort sett gjennom hele tråden Ellers ser det ut til å ha vært et fett treff, skulle ønske jeg kunne vært med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet September 3, 2007 Bilder og film av bilen min mottas med stor takk Mvh Jeg har noen bilder De kommer om ikke så veldig lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet September 3, 2007 Noen som har bilder av Bora`n min med Golf IV fronten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet September 3, 2007 Noen som har bilder av Bora`n min med Golf IV fronten? Banekjøring eller utstilt? Har mest fra banekjøring.. tok nesten ikke bilder av de utstilte bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet September 3, 2007 Hadde noen fra banekjøringen, tok ikke ett bilde selv men her er de ihvertfall: forbikjøring skal snart foretas: kjent hekk: kjent front: nice er ordet: her får jeg så peppern svir fordi jeg har kjørt med feil dekk og feil merke, feil trykk og feil bredde, ble så mye dekk at jeg ikke husker hva som skjedde en gang.... neida: Rostfrei: "den gule fare" som omtalt lenger opp i tråden, ingen fare men han hadde det dog moro med sine 65hk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet September 3, 2007 Flere som har bilder av børsa mi eller? Jeg som har den litt rustne energolfen.... Da er det fleste funnet og litt justert på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet September 3, 2007 de siste: Fornøyd Og du kunne ikke hatt så mye større fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...