Bilder: VACN @ Rudskogen, 1-2. September

Anbefalte innlegg

Joachim ser jo storfornøyd ut etter den lille økten med sandblåsing av Rustfri... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joachim ser jo storfornøyd ut etter den lille økten med sandblåsing av Rustfri... :D

 

både han og tom :P

de sitter og smiler og ler mens de er på vei ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av min golf 2 gti 16v(racing green)? nr 12 i ruta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av min golf 2 gti 16v(racing green)? nr 12 i ruta...

 

Det har jeg :)

Vent litt så skal du få de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har flere bilder av Polo´n min? :) Har bare sett ett av Ørjan Andreassen.. Takker ;)

 

Mvh : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen uredigerte bilder fra meg. Pm om noen vil ha de i full size.

 

DSC_6124Medium.jpg

 

 

DSC_6125Medium.jpg

 

 

DSC_6126Medium.jpg

 

 

DSC_6129Medium.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg klarer å linke riktig så er dette bildene fra fruen. Har slettet nærmere 200 bilder som bare var søppel. Mye av det som kommer er også søppel men man ser hvertfall hva det er bilder av. 99% av bildene er fra banekjøringen og flesteparten er naturlig nok av min bil da det var den hun skulle ta bilder av men det er bilder av mange andre også.

 

http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/VACN%20Rudskogen%2007/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg klarer å linke riktig så er dette bildene fra fruen. Har slettet nærmere 200 bilder som bare var søppel. Mye av det som kommer er også søppel men man ser hvertfall hva det er bilder av. 99% av bildene er fra banekjøringen og flesteparten er naturlig nok av min bil da det var den hun skulle ta bilder av men det er bilder av mange andre også.

 

http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/VACN%20Rudskogen%2007/

 

Kan jeg "stjele" et par av deg? Er to bilder der Ensrud legger igjen den røykskya rett foran meg etter at han har passert meg (inn i første svingen etter depoet... ). Temporary blind, yes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta. Ja jeg lo godt av de bildene. Så ikke helt ut som du viste hvor du skulle gjøre av deg der. Om du skulle stoppe eller prøve å kjøre gjennom røyken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta. Ja jeg lo godt av de bildene. Så ikke helt ut som du viste hvor du skulle gjøre av deg der. Om du skulle stoppe eller prøve å kjøre gjennom røyken.

 

Du klarte ikke og ta meg i svinga: haha : hehe

Men var moro og ha deg i speilet et par runder:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller noen som har av min, S2 coupe m "hvite" porsche hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var morro å ligge bak også. Kan ikke si jeg hadde lyst til å kjøre forbi heller da det var mere morro å ligge bak og glise av kjøringa de:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var morro å ligge bak også. Kan ikke si jeg hadde lyst til å kjøre forbi heller da det var mere morro å ligge bak og glise av kjøringa de:)

 

Haha ler du av brekkinga mi? : smil : Var moro iallefall! Om brekk-wire´n ble litt slapp i fisken etterpå får heller bare være:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var morro å ligge bak også. Kan ikke si jeg hadde lyst til å kjøre forbi heller da det var mere morro å ligge bak og glise av kjøringa de:)

 

Flira godt når jeg fikk heng på deg bortover langstrekket også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VwAudiRudskogendel2713.jpg

 

Haha. takk skal du ha Ørjan.. Du og Andreas har virkelig fått dokumentert det :D

 

Jeg vil trekke min tidligere uttalelse om at dette skyldtes en førerfeil.. det er jo helt klart en banefeil.. rett og slett ikke nok bane i svingen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Ørjan Eriksen, vær så snill å brife litt mindre med Photoshop-kunnskapene på utstillingsbildene : oppgitt

 

Greit at alle bilene ser utrolig blanke ut, men jeg får iallefall nesten vondt i hodet av den ekstreme kontrasten..

 

Gjelder ikke bare de siste bildene, men går stort sett gjennom hele tråden :)

 

Mine er ikke rørt. ;)

 

Noen som har bilder av Bora`n min med Golf IV fronten? :)

Ligger i arkivet mitt om du er litt før her. Stor versjon om du klikker 2 ganger på de.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. det er jo helt klart en banefeil.. rett og slett ikke nok bane i svingen :P

: smil : : smil : : smil :

Den forklaringen skal jeg virkelig huske på hvis jeg en gang drar av veien... "Øh...det var rett og slett ikke nok vei i svingen.." hehe : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( Trodde det var litt "pase" jeg. Er det mulig

 

 

 

Hørte det var 230 HK diesel i denne??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta. Ja jeg lo godt av de bildene. Så ikke helt ut som du viste hvor du skulle gjøre av deg der. Om du skulle stoppe eller prøve å kjøre gjennom røyken.

 

Vel, først ble jeg litt : bråk :: pisk : og lurte på om han var :evil: mot meg, men så tenkte jeg at han bare var litt : dum : inn i svingen, så jeg : klø : og gav :nana: og kjørte gjennom røykskya, selv om det var :skummelt: . Han var jo nesten ferdig med langstrekka likevel da jeg kom ut på "the other side", så kræsjfaren var jo ikke akkurat stor.. hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra søndagens banekjøring.

 

vacn-01.jpg

 

 

vacn-02.jpg

 

 

vacn-03.jpg

 

 

vacn-04.jpg

 

 

vacn-05.jpg

 

 

vacn-06.jpg

 

 

Flere kommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.