#201 Skrevet September 4, 2007 Noe mere info om denne? Er det klubbil eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet September 4, 2007 Skikkelig grom kjerre, med herlig lyd! Konebilen til gatebilgeneral Leif såvidt jeg skjønte.. http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?p=88783&highlight=&sid=f59346599fe247fcc53e09d355591461#88783 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet September 4, 2007 Noe mere info om denne? Er det klubbil eller? mener at det var leif nilsen og ei jente/dame som kjørte denne og den med Audi Sentrum logo og vinge. Denne her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet September 4, 2007 Var hvertfall kona til han som eier (Vidar) den grå/sølv RS4 sedanen som kjørte den deler av dagen hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet September 4, 2007 Hvor blir bildene fra campen av? Er dem sensurerte eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet September 4, 2007 Hvor blir bildene fra campen av? Er dem sensurerte eller? Jeg har noen fra fredagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet September 4, 2007 Og noen dagen derpå bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet September 4, 2007 får legge ut noen bilder jeg oxo da var en bra helg dette folkens mange fine biler og et supert treff min bil " border="0" alt=""> digg corrado " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet September 4, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet September 4, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet September 4, 2007 Her kommer noen bilder fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet September 4, 2007 Flere fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet September 4, 2007 Enda flere Flere kommer litt senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet September 4, 2007 Nå er det litt senere, så her kommer det flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet September 4, 2007 Og enda flere bilder kommer her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet September 4, 2007 Ca 50 bilder igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet September 4, 2007 Og enda flere bilder kommer her Kunne du ikke tatt DET bildet på søndagen.. DA hadde det vært et bilde av MIN bil i bakgrunnen.. Eneste håpet jeg har tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet September 4, 2007 Jeg må bare spørre....hva er de greiene på panseret godt for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet September 4, 2007 Steinsprutbeskyttelse, og insektsbeskyttelse. Også er det jo seff blitt litt mote i det siste. Frekt på rett bil med rett stuk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet September 4, 2007 Jeg må bare spørre....hva er de greiene på panseret godt for? kort og greit; Steinsprut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet September 4, 2007 Jeg må bare spørre....hva er de greiene på panseret godt for? Det, min venn, er noe man kaller for panser-BH. Opprinnelig lagd for å beskytte lakken mot steinsprut, men mest brukt for stuket sin skyld nå i disse dager:) Og de "flapsene" som stikker opp skal hindre BH'en i å blafre i fart. Men har ikke du sett dette på min bil også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet September 4, 2007 ja det er det dere sier mot steinsprut men jeg vet den egentlige grunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet September 4, 2007 Noen som har noen bilder av min, a4 med s4 felger og nr. 56 i ruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet September 4, 2007 ja det er det dere sier mot steinsprut men jeg vet den egentlige grunnen Fordi det er damebiler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet September 4, 2007 Fordi det er damebiler? Fordi de har hengepu.. ehh.. panser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...