#226 Skrevet September 4, 2007 Og de "flapsene" som stikker opp skal hindre BH'en i å blafre i fart. Åååh, er det derfor den løsner stadig...? Jeg har jo ikke "flaps"!! : haha : - sorry OT, men måtte bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet September 4, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet September 4, 2007 Fordi de har hengepu.. ehh.. panser.. Man vil jo nødig at panseret skal henge langt nedover lyktene:o Åååh, er det derfor den løsner stadig...? Jeg har jo ikke "flaps"!! : haha : - sorry OT, men måtte bare... Da må du pent skaffe deg flaps på BH'en din. Ser litt dumt ut når stellet har falt utenfor: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet September 4, 2007 Da er flapsene nede og vi er klare for take-off... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet September 4, 2007 Da må du pent skaffe deg flaps på BH'en din. Ser litt dumt ut når stellet har falt utenfor: haha : Er gudskjelov ikke plaget av dette fenomenet, da "panseret" ikke henger..! : nana : Da er flapsene nede og vi er klare for take-off... Den der skal jeg jaggu legge på minnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet September 4, 2007 Bevis på at jeg faktisk kjørte mye på banen selv om ingen fikk bilde av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet September 4, 2007 Bevis på at jeg faktisk kjørte mye på banen selv om ingen fikk bilde av det Flink Jente:) Du koste deg vel nok da. Og ga deg nok mersmak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet September 4, 2007 Bevis på at jeg faktisk kjørte mye på banen selv om ingen fikk bilde av det Nei, Øystein kom jo ikke med på bilde:p Har du fått melding om å sensurere han vekk, så dama hans ikke får se hva han gjør på VACN treff ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet September 4, 2007 Er vel nærmere 230NM enn 230hk.. hehe okey;) syns bare jeg hørte snakk om bytting av dyser og noe toppakning i tyskland, men jeg aner ikke;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet September 4, 2007 Jeg må bare spørre....hva er de greiene på panseret godt for? I dette tilfellet er det vel i tilleg til steinsprut-beskyttelse, kamuflasje for ikke sveiset halvmåne i panser etter bytting av front. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet September 4, 2007 Nå sporer det heilt av her, men "flapsa" er vel også for å skape ein slags luftstraum som hindrar insekt i å treffe ruta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet September 5, 2007 Bevis på at jeg faktisk kjørte mye på banen selv om ingen fikk bilde av det Kjørte du også altså? Så vartfall at du og ei anna tjei sov i bilen, makan til gaping når man sover skal man leite lenge etter Synd jeg ikke hadde kamera med meg da!! Masse bra bilder her folkens!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet September 5, 2007 Nå sporer det heilt av her, men "flapsa" er vel også for å skape ein slags luftstraum som hindrar insekt i å treffe ruta? Nope, det er for å skape trykk på "BH`en" så den ikke blafrer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet September 5, 2007 hehe okey;) syns bare jeg hørte snakk om bytting av dyser og noe toppakning i tyskland, men jeg aner ikke;) hehe Godt mulig det men bilen er solgt ny i norge som en sportline 2.0 tdi 4 motion. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet September 5, 2007 Her kommer de siste fra utstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet September 5, 2007 Her kommer det noen bilder fra kjøringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet September 5, 2007 Mer fra en av våre svenske venner her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet September 5, 2007 Flere bilder fra banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet September 5, 2007 Noen som har no bilder av den gull farget S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet September 5, 2007 Noen som har no bilder av den gull farget S2 Se del 2 fra Knut Erik Jacobsen. Fler av deg der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet September 5, 2007 Enda flere bilder fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet September 5, 2007 Noen som har no bilder av den gull farget S2 Jeg har også lagt ut noen har flere på pc`n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet September 5, 2007 Her blir det vist aldri tomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet September 5, 2007 Her kommer de siste fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet September 5, 2007 Synes dette fortjente å vises i litt større format 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...