#251 Skrevet September 5, 2007 Da har jeg endelig fått lastet opp ca 150 bilder Her noen smakebiter Resten finner dere her http://s86.photobucket.com/albums/k111/vacn10214/Rudskogen%202007/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet September 5, 2007 Har ikke sett mer enn ett bilde av meg surrende rundt på banen. Skulle gjerne hatt noen flere om noen har. Grønn golf 3 med sorte felger. Nummer 115 på ruta. Send de gjerne til meg på mail om de ikke er verdt å legge ut her. jonfb@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet September 5, 2007 Noen som har av min sorte audi 90? nr 75 i ruta? Kjørte på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet September 5, 2007 Hei, masse flotte bilder her, men få av min luftetur i "sahara".. Han karen med S3 med scoop på panseret (sølvgrå) hadde vist filmet det med mobilen, hvem er han? Kan han kanskje ta kontakt? Det hadde vært fantastisk å få den filmbiten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet September 5, 2007 Var jo noen som hadde fått med seg et bilde av Touranen på bane å jo.. Dessverre likte ikke Touran og dekk seg baki svingene utpå der Satse på at 2.8'n er i form neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet September 5, 2007 Da har jeg endelig fått lastet opp ca 150 bilder Her noen smakebiter Resten finner dere her http://s86.photobucket.com/albums/k111/vacn10214/Rudskogen%202007/ Takk Mikael. Endelig noen som har fått litt bilder av meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet September 5, 2007 Hei, masse flotte bilder her, men få av min luftetur i "sahara".. Han karen med S3 med scoop på panseret (sølvgrå) hadde vist filmet det med mobilen, hvem er han? Kan han kanskje ta kontakt? Det hadde vært fantastisk å få den filmbiten http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=4977 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet September 5, 2007 ståle bergh eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet September 5, 2007 Takk Mikael. Endelig noen som har fått litt bilder av meg også Bare hyggelig, og takk for at jeg fikk sitte på noen runder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet September 5, 2007 Bare hyggelig: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet September 6, 2007 Var jo noen som hadde fått med seg et bilde av Touranen på bane å jo.. Dessverre likte ikke Touran og dekk seg baki svingene utpå der Satse på at 2.8'n er i form neste år. Har masse bilder av deg jeg også Sjekk her: http://s6.photobucket.com/albums/y216/oeriksen/rudskogen07/lunde/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet September 6, 2007 Har ikke sett mer enn ett bilde av meg surrende rundt på banen. Skulle gjerne hatt noen flere om noen har.Grønn golf 3 med sorte felger. Nummer 115 på ruta. Send de gjerne til meg på mail om de ikke er verdt å legge ut her. jonfb@online.no Det ene er bra,det andre er ok. Håper disse funker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet September 6, 2007 Men hvor var du når jeg rasa rundt med glassfiberpanseret mitt på banen. Så du ikke hvor fort det gikk nå når jeg hadde utlufting til turbo Var den digre turboen levert av Skybert, eller? Racing lies within the mind of the warrior.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet September 6, 2007 Ingen som har bilde av min lille grå Polo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet September 6, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=4977 Takker.. Håper jeg kan få den av han.. Hadde vært moro med tabben på film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet September 7, 2007 1) Den guuule fare Ja da fikk jeg i det minste ett nick name på det gule egget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet September 7, 2007 var ingen som fikk tatt noen bilder av denne med litt blårøyk ut av svingene:) de få rundene den gikk: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet September 7, 2007 Her er et par fra Team SilkeSvarten au... hørte jeg noe om senk og høyde skrekk?? Det er hardt å væra Kåbbåi!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet September 7, 2007 Og meir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet September 7, 2007 og enda fleir.. Mr Thomas Helleve i Fri flyt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet September 7, 2007 Mere satsing: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet September 7, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet September 7, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet September 7, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet September 7, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...