#26 Skrevet September 2, 2007 Her er noen av mine bilder. Ble ikke så mange, da jeg var mer opptatt med å kjøre selv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 2, 2007 Noen flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 2, 2007 ............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 2, 2007 Og de siste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 2, 2007 Får vel hive innpå et par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 2, 2007 Får vel hive innpå et par til Må si du har tatt noen bra bilder her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 2, 2007 Får vel hive innpå et par til Mye bra bilder, ja. Jeg låner det av bilen min for å bruke som avatar, hvis du ikke har noe i mot det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 2, 2007 Her er noen jeg har tatt. Kommer med flere etter hvert. bare å sende PM om noen ønsker store bilder av bilen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 2, 2007 Må si du har tatt noen bra bilder her! Tusen takk Mye bra bilder, ja. Jeg låner det av bilen min for å bruke som avatar, hvis du ikke har noe i mot det. Bare å bruke bildet av deg selv som du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 2, 2007 Treer med RETTE hjul! Pettersen sin? Min ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 2, 2007 Tina og Jannicke kjørte meget bra. Jannicke kjørte bedre rundetid enn sin mann gatebilgeneralen. Stå på jenter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 2, 2007 Et par bilder til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 2, 2007 Jeg tok ca 200 bilder, så her er noen til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 2, 2007 Her er enda flere. Er ikke alle som ble like bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 2, 2007 Noen som har bilder fra idag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 2, 2007 Tok bare noen få.. Kommer med flere etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 2, 2007 sweeeeeeet =) kvalitet på de siste der =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 2, 2007 Ingen som fikk knipset noe av min på bane da? Så at det var noen fotografer rundt på banen, og mener bestemt at disse tok bilde når jeg kjørte forib. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 2, 2007 Noen bilder jeg tok på lørdagen, sorry dårlig kvalitet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 2, 2007 Tok ca 300 bilder idag men etter å ha stått 2 og en halv time i kø i larvik etter dødsulykke er det natta for meg nå... Hiver de ut i morgen! Thomas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 2, 2007 Ingen som fikk knipset noe av min på bane da? Så at det var noen fotografer rundt på banen, og mener bestemt at disse tok bilde når jeg kjørte forib. Jeg har garantert et par bilder av bilen din, skal sjekke kvaliteten på de. Desverre ble mange dårlige grunnet søpple-kamera.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 2, 2007 Er dette en R32 eller dekal trimming? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 2, 2007 Er dette en R32 eller dekal trimming? Hehe dekaltrimmet ja...... Golf V "R32" TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...