#176 Skrevet September 3, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet September 3, 2007 Jeg fikk prøvd meg på banen med bilen min også. Noen som har bilder av denne urquattroen på banen? quattro hilsen - Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet September 3, 2007 myye fine bilder:) Noen som ahr bilde av bilen min på banen? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet September 3, 2007 myye fine bilder:) Noen som ahr bilde av bilen min på banen? Mvh den som venter,venter ikke forgjeves.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet September 3, 2007 quattro hilsen - Thomas Kult, takk Ser jeg sitter litt vel langt unna rattet, men man lærer stadig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet September 3, 2007 dinna blå RS2`en skal jaggu vær gla for den ikke rulla, og ikke minst? hvordan ser lakken ut?`såg ut som sandpapir. Hey hey! Tøft bilde! Det gjekk veldig bra med lakken trur eg. Har ikkje sett noko enno vertfall. (ikkje vaska etterpå heller da men). Felgenne derimot, såg ut som om dei hadde fått ein omgang med groft sandpapir. Fant vell ut etter at 2 av 4 forsøk på brekk i 80-100km/t, endte i sandfella, at det ikkje var den mest "elegante" måten å ta svingen på. Men MORRO var det. Må berre sei at dette var eit kjemme bra treff. Viss nokon har fleire bilder av bilen i aksjon, så kom med dei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet September 3, 2007 NOEN gnåler alltid i etterkant av treff at Sharken ikke er avbildet. Skal ikke navngi eiere, men håper du er fornøyd nå John-Arild?!! Men hvor var du når jeg rasa rundt med glassfiberpanseret mitt på banen. Så du ikke hvor fort det gikk nå når jeg hadde utlufting til turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet September 3, 2007 Hey hey! Tøft bilde! Det gjekk veldig bra med lakken trur eg. Har ikkje sett noko enno vertfall. (ikkje vaska etterpå heller da men). Felgenne derimot, såg ut som om dei hadde fått ein omgang med groft sandpapir. Fant vell ut etter at 2 av 4 forsøk på brekk i 80-100km/t, endte i sandfella, at det ikkje var den mest "elegante" måten å ta svingen på. Men MORRO var det. Må berre sei at dette var eit kjemme bra treff. Viss nokon har fleire bilder av bilen i aksjon, så kom med dei. Det var din bil ja, lurte på om det var den der MTM saken ser du! Pen bil! Brekke med RS2 er vel ikke det som funker best, det håndbrekket suger jo:) Anders Klemetsen har forresten lurt på hvordan det gikk med bilen min, hab trodde det var jeg som drev å lekte i sanden: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet September 3, 2007 Men hvor var du når jeg rasa rundt med glassfiberpanseret mitt på banen. Så du ikke hvor fort det gikk nå når jeg hadde utlufting til turbo Var den digre turboen levert av Skybert, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet September 3, 2007 Hey hey! Tøft bilde! Det gjekk veldig bra med lakken trur eg. Har ikkje sett noko enno vertfall. (ikkje vaska etterpå heller da men). Felgenne derimot, såg ut som om dei hadde fått ein omgang med groft sandpapir. Fant vell ut etter at 2 av 4 forsøk på brekk i 80-100km/t, endte i sandfella, at det ikkje var den mest "elegante" måten å ta svingen på. Men MORRO var det. Må berre sei at dette var eit kjemme bra treff. Viss nokon har fleire bilder av bilen i aksjon, så kom med dei. Har et par til her.. nesten så man ser litt horn i panna her, på vei mot depotveggen.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet September 3, 2007 Har ca 140 bilder men får ikke lastet opp på kontoen min på photobucket Får prøve igjen i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet September 3, 2007 Synes det har vært skuffende lite av min også. Prøvde jo å satse det bil og gummi tålte utpå der jo. Også har jeg sett 3 bilder av bilen og 2 av dem var fra utstillingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet September 3, 2007 Veldig fine bilder Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet September 3, 2007 Ja det der må jo ha vært nære på Så det flere ganger det at han sniffa på grusen! Må jo bruke heile bana.... kurbsen .... og litt av sandfella Føltes ikkje så ille. Trur eg traff nokså gunsig i sanden for bilen tippa ikkje opp. Gjekk omtrent baklengs ut begge gangenne. Kom meg vidre for engen maskin Men trur eg la igjen nokre kilo med sand opp bakken frå slakteren når eg kjørte utpå igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet September 3, 2007 Kanskje noen har bilde av bilen min ? Hadde vært artig og sett den utpå.... ikke at det gikk så fælt men var artig ! rutenr 122. Audi 90Q typ89 reg, hj64065 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet September 3, 2007 Da kommer mine bilder Den gule fare igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet September 3, 2007 Var den digre turboen levert av Skybert, eller? Ja hvordan viste du det? Er ett helt nytt merke som ikke er kommet på markede ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet September 3, 2007 Noen til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet September 3, 2007 enda noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet September 3, 2007 Jeg ba om sladding og jeg fikk sladding Urke racing: Og en Avant RS2: Strand racing: Og en litt eldre 80 quattro: Resten kan dere finne her: http://s6.photobucket.com/albums/y216/oeriksen/rudskogen07/ de ligger litt sortert i mapper, og jeg har ikke lagt ut alt jeg har av bilder. send pm hvis du lurer på full str eller om jeg har av din bil.. Har mest fra kjøringen på lørdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet September 3, 2007 Hadde du bare 2 bilder av meg, Ørjan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet September 3, 2007 Hadde du bare 2 bilder av meg, Ørjan? Har mulig flere,men orker ikke sitte ved pc lenger nå.. skal sove har vondt i hele kroppen og er forkjølet.. Får se hva som skjer i morra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet September 4, 2007 Ja hvordan viste du det? Er ett helt nytt merke som ikke er kommet på markede ennå Schübert Turbo Corp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet September 4, 2007 Her kommer del 2 og de siste bildene fra meg. http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/VACN%20Rudskogen%2007%20del%202/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet September 4, 2007 Har mulig flere,men orker ikke sitte ved pc lenger nå.. skal sove har vondt i hele kroppen og er forkjølet.. Får se hva som skjer i morra! Greit det:) Er ihvertfall ikke meg imot om du har noen flere bilder av bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...