1 stk Audi Coupe mindre i lokallaget

Anbefalte innlegg

Da skjedde det som ingen ønsker å komme ut for. Var ute på "runde" med noen kompiser. Hadde tatt oss noen øl (sjåføren var selvsagt edru). Var innom på Sie Gubba i Skaun, men lite med liv. Dro derfor i retning Trondheim. I rundkjøringa på Klett kommer en gammel Toyota Carina fra Melhus. Ikke antydning til å bremse. Kameraten min som kjørte hadde ingen mulighet.: gråter : Utfallet ser dere på bildene under. Fikk sleng på hele bilen og slo bakskjermen min inn i bilen hans, i tillegg til at hele fronten er knust og skjev. : mad : Heldigvis ingen personskader.

 

Blir nok kondem dette, for 2. gang. Nå legger jeg meg, kom nettopp hjem. Kommer tilbake med oppdateringer etter å ha snakket med forsikringsselskapet.

DSC00234.jpg

DSC00235.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter : : gråter : : gråter : Stygge gamle toyota!!! : bh ::bs:: pisk :

 

Får håpe du får igjen ein del penga med forsikringa da : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det. Men har kostet på den så mye!! Kommer uansett til å tape masse penger på dette. BIldene er veldig dårlige, skal prøve å få tatt nye i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff det der er kjedelig ja. Det der fortjente den ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( detta var ikke bra ,alltid synd når slike perler blir kræsja. Den ser delvis fiksbar ut da ,så enn får håpe. Den fortjener hvertfall et videre liv.

litt OT , skulle ha stukket innom huset til meg da , er nesten nabo til fest huset hadde full fest med eget telt å full pakke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en bra trøkk det der ja.. Veit du om rammevangene har flytta på seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på takst på Møller Trondheim i morgen. Må prøve å shine den opp litt i dag. :) Tror ikke utfallet av dette blir så veldig positivt for meg. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff ja. får håpe det ikke blir så ille hos takstmannen da. Er da fortsatt håp om å få den på veien igjen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler egentlig. Kan jo være heldig å få kjøpe vraket for en billig penge da. Men kondem er den garantert. Vet ikke om jeg gidder heller. Skal kjøpe meg en '85 mod Audi 80 nå for å få noen andre felger og sende med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herregud, dette var leit å høre.. Fint at det ikke forekom personskader i det minste, er egentli mye verre det selv om det er veldi surt mtp bilen.

 

Håper du får en veldig medgjørlig takstmann som du kan ramse opp alt av verdier på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du en 80 i kikkerten allerede ? blir vel quattro på den da. morsom bil det hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gikk det hos takstmannen i går da, overlever den ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer. Veldig kjipt dette her. Var i samme situasjon for 1 år siden med mitt Gull.

 

Å herregud, dette var leit å høre.. Fint at det ikke forekom personskader i det minste, er egentli mye verre det selv om det er veldi surt mtp bilen.

 

Håper du får en veldig medgjørlig takstmann som du kan ramse opp alt av verdier på.

 

Når det det gjelder takst og den erfaringen jeg har, så hjelper det aldri hvor mye du har kostet på bilen, så lenge du bare har forsikret den som "vanlig" bil. Litt høyere enn gjennomsnitt liste pris, men ikke forvent å tjene noe på dette. (det skjer de færeste av oss).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ble kjørt på egne hjul til Møller Trondheim i går kveld. I dag fikk jeg høre at det ble kondem, som forventet. Nå venter jeg bare på at en takstmann fra Gjensidige skal komme. Fikk nøklene til 80'n i går, bare å få den på EU-kontroll, betale forsikring og hente skilt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe det er jo bra. vi får vente på en ny prosjektstråd ang audi 80 da eller ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prosjektråd til en gammel 80? Eneste oppdateringen som kommer til å være i den tråden er at jeg støvsuger den like etter jeg har fått den i hus... :P Kommer nok ikke til å bli noe prosjekt av den. Den skal brukes så hardt som overhodet mulig og som regel bare til og fra jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger noen andre felger å sende me coupe'n. Planen var å sende med felgene fra 80'n, men da jeg fant ut at boltsirkelen var 4x108. Alt av interesse, gjerne med dekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde hatt noken gamle stål felga liggande til deg, men var nok litt langt mellom oss.. skal ikkje kjøpe vraket å selge det til meg da ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvordan det blir med vraket enda. Kommer alt an på hva jeg må betale for det og om jeg skal rette det opp selv.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5*112 på coupeen?

Jeg har et sett liggende, 15" org alu felger fra Audi 100 C4 med noen relativt harde conti piggfrie dekk...

Ring meg i morra på 99598039, så kan du få dem på søndag kveld når jeg kjører til Kr.sund!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.