1 stk Audi Coupe mindre i lokallaget

Anbefalte innlegg

stemmer nok det... har allerede kjøpt felger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk i går en gledelig og overaskende telefon fra takstmannen fra Gjensidige. Vi snakket lenge og han var veldig interissert i å vite hva jeg hadde brukt av penger på den. Hva som var kjøpt på, når ting var gjort osv. Endte opp med at jeg faktisk fikk igjen alt jeg hadde vært ut med på bilen. Jeg taper ingenting!! I tillegg så får jeg beholde Borbet 17" mine. Det må jeg si var et veldig heldig utfall for min del. Var forberedt på at jeg kom til å tape masse penger på dette prosjektet, men taktsmannen var grei å så den egentlige verdien i denne bilen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

herlig at det finnes noen greie skikkelige mennesker der ute som forstår hva en person har lagt i av penger på bil : rock : bare å sette i stand coupen no da ;):tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du sier noe der. Coupe'n bir nok ikke satt istand igjen. Har alllerede hatt en runde med den. Kjøpte den kondemnert og bygde den opp igjen. For det første så lønner det seg ikke denne gangen og for det andre så orker jeg ikke. Men skal høre om jeg får kjøpe tilbake vraket til en billig penge for å selge unna deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle slenge inn et bilde av 80'n jeg har anskaffet meg. Har allerede blitt påkjørt med denne også! : eek : 2 ganger på en uke nå. En biloppretter som var ut å prøvekjørte bilen sammen med en potensiell kjøper skulle rygge når jeg sto på butikken og fyllte luft. Var han som skulle kjøpe bilen som ikke så seg for når han rygget. Ble en liten bulk på bakdøra, ble mer skade på A4'n som de kjørte. Håper jeg har brukt opp uflaksen min nå.

80.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt OT : (igjen) kjørte nettop (times tid siden ) gjennom Å , stod en heller gul audi på siden av veien der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det var en A4 med noen misslykkede Audi-ringer på siden, var nok det oppretteren som eide bilen som rygget på meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.