Granåsen bil - Seriøs butikk? Trenger erfaringer

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg ny Passat i nær fremtid, ser at Granåsen bil i Trondheim har eit par med 4-motion ståande. Er dette en butikk som blir drevet seriøst og er skikkelig? Noen her inne som har gode eller dårlige erfaringer her?

 

Noen som kunne tatt en kikk på en bil der oppe for meg? Isåfall sende meg en PM:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om de :) Hvor holder de til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mamma og Pappa kjøpte en RAV4 der for ca 3 år siden. Ikke noe problemer, og fin handle mener jeg ja. Gikk smertefritt å handle for oss i allefall. Og god service senere med hjelp på tectylbehandling av bilen osv.

 

Tror det er bare en privatperson som driver med import fra tyskland og selger gjennom et eget firma.

 

Bilene han selger bruker ofte å stå utstillt ved den bensinstasjonen som ligger mellom Granåsen og Rema på stavset.

 

Edit: Mener å huske han hadde en kompis som brukte å dra til Tyskland å se på biler og hente de. Og at bilene alltid er handlet fra firma i tyskland. Men dette kan du sikkert spørre om:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, tusen takk for svar. Bilen eg ser på der hadde vist tilhørt sønnen hans, så han skulle selge den for sønnen.

 

Då går eg ut ifra at han ikkje er ein skummel type å handle hos.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, fornøyd med handelen foreldrene mine i allefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor 500m unna, kan alltids stikke bort å myse litt. Men er bortreist noen dager nå, så jeg får ikke gjort det før neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.