Texas i Kristiansund nå 1k (2k) (3k)

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=161109

 

Fyren er tatt. Men passasjeren hoppa av og han har de ikke enda.

 

En politi er kjørt til sykehuset.

 

(tror jeg kjenner identiteten til vedkommende som kjører, tror jeg har "truffet" på han tidligere) =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vi igang igjen...... En tulling i mærsje ble stoppa av polti. Poltiet gikk ut av biln og han stakk av. Masse styr og politijakt igjennom byen :) Så ble det litt kræsjing osv. Heldigvis ble klovnen pågrepet etter ca. 30 - 45 min

 

Jaja, smågøy å surre rundt etter polti med scanner i kveld i allefall :)

 

VG fikk litt inside info ;)http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166753

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ikke siste gangen tenker jeg! : bh :

 

Fantastisk skrevet av VG da: men politiet var ikke i direkte kontakt med den aktuelle bilen : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da er vi påan igjen.

 

Nå er det en tulling på scooter som suser rundt villmann, med sirener og svartemarja etter seg.

 

Kjørte forbi her jeg bor 2 ganger på ca 30 sekund nå......

 

Denne byen trenger seg seriøst en pille altså, vi er da for svarte ikke Oslo bygda heller.

 

Jemeni....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så lei av denne scootermafian. Begynner i 9 tiden om kvelden, og holder på til langt på natt. Vet ikke om di kjører på rundetider rundt kvartalet her, eller om dem bare er ute etter oppmerksomheten min. Mulig jeg må starte moppa mi og skremme gørra av dem. Vise dem hvem som eier gata :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.