Deler selges: navigsajon tv dvd

Anbefalte innlegg

selges pent brukt har stått et par år i en audi a6 2000 mod. bilder kommer. spør for info kom med bud. bud under 5500,- blir forkastet

Bilde001.jpg

Bilde002.jpg

Bilde000.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Modellnavn kunne kanskje vært en idè?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har d ikke hær men mer info kommer i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selges pent brukt har stått et par år i en audi a6 2000 mod. bilder kommer. spør for info kom med bud. bud under 5500,- blir forkastet

 

passer dette i en s3? 2000 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke helt sikker men kan ordne deg delenr til i morgen så kan du få sjekket det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er delenr på navigasjonen 4b0 035 192 e, bilder kommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvor lenge du har den. Skal kjøpe meg ny bil nå. Må ha en slik hvis det ikke medfølger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en RNS-D.

 

Har den stått i en A6, passer den i A6 og Allroad, ingen andre biler. (self med litt mod, så går det vel, men det gjør vel alt)

 

Når du skriver Navigasjon, Tv, DVD, så regner jeg med at det er TV-tuner med denne og exstern DVD-spiller?

 

Isåfall er dette billig!! For disse Rns-d kan du finne ned til 3000,- Tv tuneren selges for rundt 1500-2000,- Dette er da self også brukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du hvilken versjon av rns d dette er? 4.1?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du hvilken versjon av rns d dette er? 4.1?

 

 

vet ikke hvor kan det stå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvor kan det stå?

 

det skal stå i setup , tror jeg, jeg er på jakt etter en som ikke er 4.1. letteste er å se hvor mange antenne kontakter det er bak. 1gps og 1 eller 2 radio antenne kontakter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke utganger i løpet av uka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som trenger tv navigasjon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åpner for budrunde

 

Er dette komplett med kabelstokk og det hele? Er det også CD-shifter til denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette komplett med kabelstokk og det hele? Er det også CD-shifter til denne?

 

er med veksler ja men ikke noen ledninger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en A6 2000 mod med Audi Concert stereo. Vil denne her kunne passe inn i min bil uten større modifikasjoner? Altså f.eks fungere med eksisterende høyttalere og aktive sub, og at cd-veksleren jeg har i bagasjerommet idag bare kan byttes ut med veksleren som følger med denne? Eller er det omfattende mikkmakk for å få det til? Er interessert om det er grei skuring for meg å montere. Er selvfølgelig nevenyttig av meg, men gidder ikke kjøpe meg MASSE arbeid. Håper enten selger eller noen andre vet og kan svare. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en A6 2000 mod med Audi Concert stereo. Vil denne her kunne passe inn i min bil uten større modifikasjoner? Altså f.eks fungere med eksisterende høyttalere og aktive sub, og at cd-veksleren jeg har i bagasjerommet idag bare kan byttes ut med veksleren som følger med denne? Eller er det omfattende mikkmakk for å få det til? Er interessert om det er grei skuring for meg å montere. Er selvfølgelig nevenyttig av meg, men gidder ikke kjøpe meg MASSE arbeid. Håper enten selger eller noen andre vet og kan svare. :)

 

er litt usikker men mener d er enkelt og få selve spillern til og passe men mer usikker på d elektriske

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål Espen: Er den nåværende spilleren din 2-din?

Du vil kunne få navien til å spille opp mot det du har, men må ha noen overganger. Du kan gjerne sende en Pm til Sondre Haugås eller Morgan her på forumet, de har peil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.