#1 Skrevet September 4, 2007 selges pent brukt har stått et par år i en audi a6 2000 mod. bilder kommer. spør for info kom med bud. bud under 5500,- blir forkastet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2007 Modellnavn kunne kanskje vært en idè? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2007 har d ikke hær men mer info kommer i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2007 selges pent brukt har stått et par år i en audi a6 2000 mod. bilder kommer. spør for info kom med bud. bud under 5500,- blir forkastet passer dette i en s3? 2000 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2007 er ikke helt sikker men kan ordne deg delenr til i morgen så kan du få sjekket det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2007 her er delenr på navigasjonen 4b0 035 192 e, bilder kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2007 ja der va bildene kommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2007 ingen som er interesert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2007 Spørs hvor lenge du har den. Skal kjøpe meg ny bil nå. Må ha en slik hvis det ikke medfølger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2007 Dette er en RNS-D. Har den stått i en A6, passer den i A6 og Allroad, ingen andre biler. (self med litt mod, så går det vel, men det gjør vel alt) Når du skriver Navigasjon, Tv, DVD, så regner jeg med at det er TV-tuner med denne og exstern DVD-spiller? Isåfall er dette billig!! For disse Rns-d kan du finne ned til 3000,- Tv tuneren selges for rundt 1500-2000,- Dette er da self også brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2010 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2010 vet du hvilken versjon av rns d dette er? 4.1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 31, 2010 vet du hvilken versjon av rns d dette er? 4.1? vet ikke hvor kan det stå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 15, 2010 vet ikke hvor kan det stå? det skal stå i setup , tror jeg, jeg er på jakt etter en som ikke er 4.1. letteste er å se hvor mange antenne kontakter det er bak. 1gps og 1 eller 2 radio antenne kontakter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 20, 2010 skal sjekke utganger i løpet av uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 3, 2010 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 13, 2010 ingen som trenger tv navigasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 4, 2010 åpner for budrunde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 4, 2010 åpner for budrunde Er dette komplett med kabelstokk og det hele? Er det også CD-shifter til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 5, 2010 Er dette komplett med kabelstokk og det hele? Er det også CD-shifter til denne? er med veksler ja men ikke noen ledninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 8, 2010 (endret) Jeg har en A6 2000 mod med Audi Concert stereo. Vil denne her kunne passe inn i min bil uten større modifikasjoner? Altså f.eks fungere med eksisterende høyttalere og aktive sub, og at cd-veksleren jeg har i bagasjerommet idag bare kan byttes ut med veksleren som følger med denne? Eller er det omfattende mikkmakk for å få det til? Er interessert om det er grei skuring for meg å montere. Er selvfølgelig nevenyttig av meg, men gidder ikke kjøpe meg MASSE arbeid. Håper enten selger eller noen andre vet og kan svare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 9, 2010 Jeg har en A6 2000 mod med Audi Concert stereo. Vil denne her kunne passe inn i min bil uten større modifikasjoner? Altså f.eks fungere med eksisterende høyttalere og aktive sub, og at cd-veksleren jeg har i bagasjerommet idag bare kan byttes ut med veksleren som følger med denne? Eller er det omfattende mikkmakk for å få det til? Er interessert om det er grei skuring for meg å montere. Er selvfølgelig nevenyttig av meg, men gidder ikke kjøpe meg MASSE arbeid. Håper enten selger eller noen andre vet og kan svare. er litt usikker men mener d er enkelt og få selve spillern til og passe men mer usikker på d elektriske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 11, 2010 Noen andre som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 2, 2011 Pål Espen: Er den nåværende spilleren din 2-din? Du vil kunne få navien til å spille opp mot det du har, men må ha noen overganger. Du kan gjerne sende en Pm til Sondre Haugås eller Morgan her på forumet, de har peil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 10, 2012 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...