Anbefalte innlegg

Har sett igjennom alt som er av bilannonser på finn,autos,zett og autodb siste 3 uker.

Finner ikke en VAG som roper ut "kjøp meg..kjøp meg":o Tenkte å kjøpe en allroad,men etter å hørt mye ang vippeløftere,kammer og luftbelger så dropper jeg dette.

Like før jeg kjøper en ny Nissan X-Trail: flau : Faktisk seriøst.

 

Ønsker meg diesel,4x4 og rullet under 100'km.

Ikke eldre enn 2003-modell.

Stv

5-seter helst.

Bør gå i Nord-Norge eller Trøndelag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du finner en Allroad som har skiftet kammer og luftbelger er du ganske sikret! Kjøpte min Allroad for ca 1 mnd siden, der var både kammer og luftbelger byttet, med kvitteringer på alt! Kun 1 eier. Tror og håper jeg var heldig med kjøpet. Men finner du noe sånt, så har du en utrolig god bil. Angrer ikke noe på at jeg solgte A8n og kjøpte Allroad. Maken til god bil å kjøre, for å ikke snakke om utseende! Syns de er utrolige tøffe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du finner en Allroad som har skiftet kammer og luftbelger er du ganske sikret! Kjøpte min Allroad for ca 1 mnd siden, der var både kammer og luftbelger byttet, med kvitteringer på alt! Kun 1 eier. Tror og håper jeg var heldig med kjøpet. Men finner du noe sånt, så har du en utrolig god bil. Angrer ikke noe på at jeg solgte A8n og kjøpte Allroad. Maken til god bil å kjøre, for å ikke snakke om utseende! Syns de er utrolige tøffe.

 

Ja må nesten finne en slik,men da snakker vi 150-200+km. Mer enn hva 200'en hadde på 17 år.

Hadde det ikke vært for at stv er et krav hadde det vært enklere.;)

Mulig jeg bare kjøper et vrak midlertidig til jeg finner noe.

 

Tips meg gjerne her eller på pm.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Click me and me and me

 

Så, kom deg på tlf`en, ivertfall den siste linken ser meget bra ut;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Click me and me and me

 

Så, kom deg på tlf`en, ivertfall den siste linken ser meget bra ut;)

 

Joda mye bra her Bjørn.:) Skulle vært stv,litt bortskjemt med plass.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda mye bra her Bjørn.:) Skulle vært stv,litt bortskjemt med plass.:P

 

Første linken er en stv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første linken er en stv:)

 

Og dessuten så har ikke du behov for bil med 300hk, eller en bil på 2000kg.

Kjenner deg så godt at jeg vet du kjører til og fra jobb og en og annen tur til barteland.

En slik TDI 4M gir det lavt forbruk og ok fremkommelighet, noe du vet siden dere har slike på jobb:)

 

Og sist men ikke minst så er materialkvaliteten 1000ganger bedre på disse enn på tilsvarende asiatiske kjeksbiler..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dessuten så har ikke du behov for bil med 300hk, eller en bil på 2000kg.

Kjenner deg så godt at jeg vet du kjører til og fra jobb og en og annen tur til barteland.

En slik TDI 4M gir det lavt forbruk og ok fremkommelighet, noe du vet siden dere har slike på jobb:)

 

Og sist men ikke minst så er materialkvaliteten 1000ganger bedre på disse enn på tilsvarende asiatiske kjeksbiler..: haha :

 

Ja du er fornuftens mann Bjørn.:) Behov for enda en bil med 300hk er jeg enig i.:P

Liker Golf'ene på jobb og vet hva de er gode for etc. At jeg trenger 4x4 kan diskuteres,men kjøper jeg fwd så må Per Morten komme ofte..: flau : skal jeg kjøre der jeg har brukt å ferdes før.

 

Synes X-Trail er pen jeg. Ikke snakk om Outlander...:evil:

 

Jan Robert: Hehe..går vel ikke under det jeg hadde før..: fis :: smil : Pen bil,men ikke pent forbruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper meg en midlertidig bil denne uka og satser på import av ny bil iløpet av vinteren/nyåret.

Har sett litt på Passat 2001-2005 med det blir rett og slett for kjedelig.

 

Kunne tenkt meg den nye Saab 9-3,men da blir jeg vel : pisk :: utvist : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg den nye Saab 9-3,men da blir jeg vel : pisk :: utvist : hehe

 

Isåfall husk brann og tyveri;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isåfall husk brann og tyveri;)

 

Du blir ikke skuffet over bilkjøpet Bjørn,jeg kan i prinsippet kjøre over Golf'en din..:tr:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir ikke skuffet over bilkjøpet Bjørn,jeg kan i prinsippet kjøre over Golf'en din..:tr:: smil :

 

Hilux?

 

Da bør det være Artic Trucks greier, eller ivertfall heving og 34" hjul;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hilux?

 

Da bør det være Artic Trucks greier, eller ivertfall heving og 34" hjul;)

 

Håper det i så fall er en Taro:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Touareg gutter..Touareg..:)

 

Men selger var så sein å bestemme seg for salg og jeg skal ha bil nå. Ikke vits å legge bil ut for salg vis man ikke vil selge.:shf: Jeg går ikke om grøten når det skal kjøpes som enkelte andre.: rolleyes

 

Blir en non-vag noen mnd til jeg finner en ny pga trenger bil til helga.:)

 

Jan Robert: Taro ja,hehe. det hadde vært noe.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.