Vestfold: Pizzatreff 6. september Peppes Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Martin kom innom her på jobben og lurte på om det blir noe pizza i dag, og da måtte jo jeg svare at jeg og konemor i hvertfall skal dit.. Så, derfor: Alle som vil er hjertelig velkomne til månedens treff på Peppes, skal vi si 18:30-tiden eller deromkring, så får folk komme når det passer.

Jeg har ikke reservert, men det er vanligvis ikke noe stort problem.. Forstod det av Martin at det i hvertfall kommer noen flere fra den 'faste' gjengen, men 'jo flere, jo bedre' gjelder vel fortsatt..

Husk å parkere på avgiftsfrie plasser (rett syd for Peppes og tvers over veien opp mot Kong Sverre Pizza) så dere slipper å se på klokka hele kvelden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada.. jeg kommer vettu... må jo ha pizza....: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter begravet i mattebøker og har egentlig ikke rukket å tenke på dette etter rudskogen, kommer innom å hilser innom på vei til nattevakt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter begravet i mattebøker og har egentlig ikke rukket å tenke på dette etter rudskogen

 

Oiida! Hvor har vi hørt dette før? Hehe!! :P

 

Vi klarte oss lell, var vel 9 stykker og Heine hadde med PC'n så vi fikk oss noen runder på Rudskogen også! :D

Dag fikk overrakt buddha'en enda en gang, og fikk til og med resten av salaten fra pizzaen i en pussybag, selv om han fikk klar beskjed om at det var for sent med salat.. Det var dårlig gjort å si, og du skal vite det Dag, at jeg lo av noe helt annet. *kremt*..

 

Vi har nå _igjen_ 20% på mat, så da er den i boks. Vi må fortsatt bestille bord etpar dager før.

Knut-servitør kunne også opplyse om at hvis ønskelig, kan de sette opp projector i 2. etasje, så vi kan få sett film e.l. på storskjerm der. Kan jo bli bra hvis vi får en video fra treff med litt mindre olabukse, evt. kan vi jo også ta med klubbfilmen eller få demo på AKTE eller noe..

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja, har ikke planer om å forsvinne fra hverken lokallagstreff eller regionstreff, men når det er 10 år siden jeg har gått på skole så må jeg få igang grunnstoffet, men heretter så skal ting prioriteres rekti (les: gjøre skolearbeid såpass i forkant at torsdag kveld er helt ledig!)

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en hyggelig aften..

 

Og bilde av salat pizzaen til Dag/Buddah...

Bilde091.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Hva har dere gjort med den stakkars pizzaen....?? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er buddha som desperat forsøker å tjene et microsekund på Rudskogen neste år :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei nei....

Etter at "servitør-Knut" så sårende påpekte at det var for sent for meg å begynne med salat, har jeg innsett at om jeg skal tjene noen microsekunder til på banen, må det skje med mere effekt.

 

Takk for nok ett godt gjennomført og meget intelektuellt krevende lokallagsmøte......: dum : hehehehe

 

Tusen takk for Buddha'n.

Nå MÅ jeg i løpet av vinteren få profilert opp bilen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ikke ETT eneste ord her om at dere savna meg hvertfall bittelittegranne? Hmpf.

 

...men på den annen siden så fikk dere vel dosa på Rudskogen :P

 

Trodde du var allergidk mot grønt jeg, Dag? Hmmm...: klø :

 

- PS: Er nå på vei seilende fra Rauma, Finland, retning Oslo med nye Color Magic. Dette er litt av et skip!! Ankomst Oslo på mandag ved 18-19-tiden.

Ship ohoi! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du fikser en klubb tur for oss vel på båten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du fikser en klubb tur for oss vel på båten?

 

Ja selvfølgelig! Til og med gratis!: haha : : haha : : haha :

 

Neida... Hade nok gått an, men får ikke mer enn 25%. Men - dette kan vi jo snakke om en annen gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når blir det gocart nestegang da ? 18 september ????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ikke ETT eneste ord her om at dere savna meg hvertfall bittelittegranne? Hmpf.

 

...men på den annen siden så fikk dere vel dosa på Rudskogen :P

 

 

Øh.. Har vi sett deg noe sted før? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øhhh.. Hva er det dere drikker, Dag ? Det ser jo ut som slumvann!! Uff, savner pizzaen allerede! Har vært på peppes her borte en gang, men det var ikke det samme... Var liksom noe som manglet..

 

Hilsen fra vest! Alt står forresten bra til! Selv om det er litt høy harryfaktor på bila her borte.. Men Har sett et par godbiter her som en spell ny S8, Q7 4.2 MED tilhenger! Godt å se at bilen blir brukt riktig! En dønn strøken S2 avant og en ny TT som prøver seg på en breisladd hver kveld i rundkjøringa rett utafor vinduet mitt : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slumvann, ja..

Bra du trives der borte, Daniel! Vi savner deg jo her, så det er sikkert det som mangler! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.