Anbefalte innlegg

må man bo i bodø omegn for å være med i lokal laget? er fra værøy da.Bare syns denne klubben er helt rå.Kansje e må gjør som bjørn tore sørheim å flytte til bodø for å være med i lokal laget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av kjetil rønning

må man bo i bodø omegn for å være med i lokal laget? er fra værøy da.Bare syns denne klubben er helt rå.Kansje e må gjør som bjørn tore sørheim å flytte til bodø for å være med i lokal laget

 

Heisann Kjetil!

 

Langt ifra,velkommen skal du være!! Vi satser på samkjøring ned til ACR til helgen (lørdag) blir vel diskutert på dagens samling. Kan jo nesten ikke opprette lokallag overalt,så Bodø er jo en grei plass å være med i!! 8)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

Heisann Kjetil!

 

Langt ifra,velkommen skal du være!! Vi satser på samkjøring ned til ACR til helgen (lørdag) blir vel diskutert på dagens samling. Kan jo nesten ikke opprette lokallag overalt,så Bodø er jo en grei plass å være med i!! 8)

takk for det jeg for nokk ikke tid til helgen men kommer nok garantert innom pleier å vær i bodø av og til på service men drdr til leknes på service bedre service der syns jeg da.Plages litt med å få bilde under profilen min må det være en spesiell størrelse på bildet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av kjetil rønning

Plages litt med å få bilde under profilen min må det være en spesiell størrelse på bildet?

 

kjør på 120x120 eller 105x110,da skal det fungere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av kjetil rønning

takk for det jeg for nokk ikke tid til helgen men kommer nok garantert innom pleier å vær i bodø av og til på service men drdr til leknes på service bedre service der syns jeg da.Plages litt med å få bilde under profilen min må det være en spesiell størrelse på bildet?

takk for hjelpen tror jeg fikk det til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.