Troms: Vurdere å selge Audien!

Anbefalte innlegg

Ja jeg går med planer om å selge, men er veldig usikker på hva den kan være verd.

 

For de som ikke vet er det snakk om enn

Audi A6 2,5 TDI S-line 95 mod

140 Hk som orginalt+ chip, ca 180 hk med KN-filter.

Alt utstyr utenom crusecontroll.

Skinseter svarte.

osv osv.

 

Km ca 255000

 

Hva tror dere ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden har blitt sett av over 40 stykker og ingen har noe å si. hmmm: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder burde hjelpe, og kanskje du bør flytte tråden til Salgs delen av forumet;)

Jeg for min del har bil=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder burde hjelpe, og kanskje du bør flytte tråden til Salgs delen av forumet;)

Jeg for min del har bil=)

 

Jeg har ikke tatt noen spesielle bilder men det ligger noen av den her på forumet en plass.

Ingen vits i sette den på salgstråden for jeg vil ha respons på denne trÅden i troms.

 

Men det sier jo litt om at folk i fra Troms ikke gidder å engasjere seg, og det ser man jo på møtene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det jo ikke snakk å engasjere seg. Det er jo snakk om kunnskap. Men visst du vil ha 30 stk som gjetter på en pris så er jo det greit.

 

Ville sjekket finn eller autodb å sett hva andre går til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det jo ikke snakk å engasjere seg. Det er jo snakk om kunnskap. Men visst du vil ha 30 stk som gjetter på en pris så er jo det greit.

 

Ville sjekket finn eller autodb å sett hva andre går til.

 

Med andre ord ingen her som har kunskap??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ganske fort å se på eller Finn.no eller Autodb.no å finne ut hva tilsvarende biler ligger ute for. Sjekk der. Ang. det å engasjere seg på møtene så kan jeg ikke huske å ha sett deg der i det siste? Fei for egen dør er det noe som heter. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ganske fort å se på eller Finn.no eller Autodb.no å finne ut hva tilsvarende biler ligger ute for. Sjekk der. Ang. det å engasjere seg på møtene så kan jeg ikke huske å ha sett deg der i det siste? Fei for egen dør er det noe som heter. ;)

 

Helt riktig! jeg ventet på den

Jeg har ikke giddet å kjøre 40 min bare for å se de samme 5 trynene hvær gang.

 

og i tilegg har jeg ikke tid.

 

Jeg har mer eller mindre trekt meg ut da og føler ikke at jeg bidrar til klubben og klubben ikke bidrar til meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig! jeg ventet på den

Jeg har ikke giddet å kjøre 40 min bare for å se de samme 5 trynene hvær gang.

 

og i tilegg har jeg ikke tid.

 

Jeg har mer eller mindre trekt meg ut da og føler ikke at jeg bidrar til klubben og klubben ikke bidrar til meg.

 

5 tryner? hmm.. da jeg plutselig ble engasjert her i forumet å hadde lyst å møte nye folk med samme intresse, så stakk jeg på lokallagsmøte, var da ikke bare 5 tryner, var sikkert dobbelt så mange, å jeg har vært på dem siste(da jeg nettopp har begynt)!

å di trynene som er der, dem er faktisk VELDIG trivelig. møt opp selv du å å ikke bare klage på at der er bare 5 tryner, viser jo hvor mye du bryr deg selv!!! om alle har den innstillinga så kommer jo ingen!

 

 

angående det med bilen, bilder selger mer enn bare noen svarte bokstaver på den hvite bakgrunn!

enig med dem andre som sier at du bør sjekker med finn.no å autodb.no å se hva dem ligger på i pris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 tryner? hmm.. da jeg plutselig ble engasjert her i forumet å hadde lyst å møte nye folk med samme intresse, så stakk jeg på lokallagsmøte, var da ikke bare 5 tryner, var sikkert dobbelt så mange, å jeg har vært på dem siste(da jeg nettopp har begynt)!

å di trynene som er der, dem er faktisk VELDIG trivelig. møt opp selv du å å ikke bare klage på at der er bare 5 tryner, viser jo hvor mye du bryr deg selv!!! om alle har den innstillinga så kommer jo ingen!

 

 

angående det med bilen, bilder selger mer enn bare noen svarte bokstaver på den hvite bakgrunn!

enig med dem andre som sier at du bør sjekker med finn.no å autodb.no å se hva dem ligger på i pris!

 

 

Joda jeg har sjekket finn og autodb.

 

Så fint at det har tatt seg opp da på de møtene, og ja jeg kan jo si 7 tryner da, og det var før du kom;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde det vært domt med fler enn 7 da? alle har da tid til å møtes 2ganger i måneden! vi vet jo når det er, å hvor vi møtes blir jo skrevet i treffplan.. men du om er så importan at du ikke kan komme, så hold deg hjemme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde det vært domt med fler enn 7 da? alle har da tid til å møtes 2ganger i måneden! vi vet jo når det er, å hvor vi møtes blir jo skrevet i treffplan.. men du om er så importan at du ikke kan komme, så hold deg hjemme!

 

 

Du den var teit.

Hva pokker for deg til å tru at jeg skulle være så importent??

Ja jeg vet når det er møter og hvor de er , jeg er ikke idiot.

Jeg har vert på mange møter før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra bil pris til lokalags møter å drit slenging.. jaja stå på gutta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra bil pris til lokalags møter å drit slenging.. jaja stå på gutta!

 

 

Ja dette her ble bare tull.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordlenninger er flink til å slenge dritt vettu Espen;)

Ang. lokallagsmøtene er det jo ikke no ille at det er samme folkene hver gang. Skal litt til at det er 5 nye ansikter hver gang. Tromsø er en relativt liten by, og VW Audi miljøet enda mindre. Jeg synes det er trivelig som fy på lokallagsmøtene. Blitt kjent med mange folk der, som hjelper meg titt og ofte. Ang. dette med at medlemmer ikke orker og hjelpe. Det hadde hjulpet litt om du hadde orket og leite frem bilder av bilen selv, istedet for og si at det skal ligge noen på forumet en plass:)

 

Ang. bilen din ser jeg at det ligger en ute med ca samme kilometerstand, men uten skinnseter for 96 000.

Trykk her for annonse

 

Håper det hjelper deg litt, prøver hvertfall og engasjere meg. Så vil tippe bilen din er verdt ca 100 000,-

Kan som sagt prøve og legge inn en annonse her på forumet. Eller en tråd på Audi delen av forumet, er en del med mer kunnskaper om den type bil der=)

 

MVH

Martin;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager Kenneth, men her heller du litt bensin til gutta, og da må du bare vente på å få tilbake:)

 

Ang. salg av bil, så er det som både Jørgen og Stein-Kato sier, finn og autodb. Pluss alle de andre markedsplassene.

 

MEN, det er hva du er fornøyd med til slutt som er det store spm. Som regel så setter vi alle prisen 10-20 tusen over det vi tror vi kan få, og ergo ingen salg...

 

Hvis du dermot er den billigst på markedet, så kan jeg love deg respons.

 

Ta ett xempel når jeg solgte min Allroad, jeg satte 419.000,- for den, og det lå da en del ute til rundt 420.000-430.000,-, jeg viste det var kansje litt høyt.

Ventet 1 mnd og satte den til 399.000,- Fikk solgt bilen etter 12 timer...

 

Når det gjelder peiling, så er sikkert du den rette og spørre hva denne bilen er verdt, for jeg tror nok du har sjekket en del markedsplasser, med tanke på at du skal selge!

 

Lykke til!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mer eller mindre trekt meg ut da og føler ikke at jeg bidrar til klubben og klubben ikke bidrar til meg.

 

Ikke helt bra at du har trekt deg ut da du er med i styret.

 

Du for sikkert 100k for bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre kan gjerne få min plass i styre.

 

ser ingen vits i å fortsette når jeg ikke er på møtene/treffene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg går med planer om å selge, men er veldig usikker på hva den kan være verd.

 

For de som ikke vet er det snakk om enn

Audi A6 2,5 TDI S-line 95 mod

140 Hk som orginalt+ chip, ca 180 hk med KN-filter.

Alt utstyr utenom crusecontroll.

Skinseter svarte.

osv osv.

 

Km ca 255000

 

Hva tror dere ?

 

S-line var vel ikke kommet i 1995 :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-line var vel ikke kommet i 1995 :rolleye:

 

Vet ikke jeg , men jeg har det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Sportpakke er S-line, så fikk du S-line på 95modellen.

 

S-line anno 95mod - 1.9TDi, 2.0, 2.5TDi, 2.3 og 2.6:

- Analog klokke

- Oljetempmåler

- Oljetrykkmåler

 

7x15 8 eikede lettmetallsfelger

 

Ratt, gir og "damask" (svensk og vet ikke hva det betyr) i lær

 

Tre-lister i dash, dører og mittkonsoll.

 

Kunne også få sportsunderstell som ekstrautstyr (10mm senk).

 

95mod fikk man ikke som quattro på 2.5TDi'en... tilleggsopplysning. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.