Anbefalte innlegg

-Det var salg av DVD plater av klubbvideo'n

 

-Vi valgte to nye treff generaler; Kim og Araz, de skal sjekke opp hvor vi kan arrangere et treff til neste år.

 

-Vi kommer til å ha valg neste møte onsdag 29. september. Hvis du har vert på noen av møtene og ikke ønsker å stille til valg, må du sende meg ein mail hei-matr@online.no innen 25. sept, ellers kan du risikere å bli valgt. Det blir valg av Formann, varaforman, kasserer og sekretær.

 

-Undertegnede la fram forslag om å ta en brosjyre kveld med en del nye og gammle Audi brosjyrer og modellbiler. Er litt avhengig av hvor mange som er interesert med tanke på plassering, da jeg ikke har plass til 10 mann i "Audi toriet" mitt. Send meg en mail hei-matr@online.no hvis du er interesert.

 

-Kim skulle fortelle litt om G-tec måleren sin, men han kunne ikke stille i kveld, mer info kommer her etter hvert.

 

-Vi diskuterte litt om vaske kveld, men fant ut at det var litt tidlig, og at vi heller tar dette når det blir (enda) dårligere vær.

 

-Anders Reinholdt skjekker med Grenland Auto, om interessen for å ha et arrangement hos de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, beklager at jeg ikke kunne komme, men jeg var som noen kanskje har skjønt "stuck" i øvre del av telemark; nærmere bestemt tuddal! (Pga jobb seff...) Men jeg kommer meget sterkt tilbake!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.